Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cadillac

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cadillac

    Marsje

  • #2
    Re: Cadillac

    Ik kan eigelijk weinig zeggen over deze foto. Ik vind hem niet goed en niet slecht.
    de compo die je hebt gekozen is niet alledaags dus dat vind ik

    Jakke
    Canon en glas
    www.jakke16.be

    Comment


    • #3
      Re: Cadillac

      Retro ten top knap werk

      Groeten

      Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: Cadillac

        Steek er nog een beetje ruis in en je krijgt een mooie jaren vijftig foto

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Cadillac

          Mooie retrolook en compositie.
          Canon EOS 40D/ EF 28mm F2.8/ EF 50mm F1.4 / EF 100mm F2.0/ EF S 18-55 mm IS/ Strobistapparatuur

          Comment


          • #6
            Re: Cadillac

            eldorado van 1958 zekers

            mooie sfeer,ik mis links een beetje van de otto

            als het Cadillac logo er helemaal opstond was hem toppie (vindt ik he)
            facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

            Comment


            • #7
              Re: Cadillac

              Prachtcompo en bewerking enkel eens aan de eigenaar vragen dat hij de Firestone uitlijnd op de Cadillac en het centrale logo er ineens ook mee in rekening brengt
              Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
              www.cromagnonman.be

              Comment


              • #8
                Re: Cadillac

                Oorspronkelijk geplaatst door Spilner Bekijk bericht
                eldorado van 1958 zekers

                mooie sfeer,ik mis links een beetje van de otto

                als het Cadillac logo er helemaal opstond was hem toppie (vindt ik he)
                mee eens
                stevebalthasar.wix.com/balthasarphotography
                BalthasarS, on Flickr, Balthasarphotography op facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Cadillac

                  zeer mooie plaat moet er trouwens niet altijd volledig opstaan
                  groeten
                  jagertje

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cadillac

                    Absoluut een mooie plaat, maar het was qua compo sterker geweest als je hem net even meer van voren had genomen en daarmee de lijn iets meer naar achteren toe had gevolgd.
                    Nu toont de moterkap zich als achtergrond en dan is die dat niet.
                    De lijn trekt dan zoveel aandacht dat je foto een factor 10 aan trekkracht mee krijgt.
                    Waar je nu als kijker tegen de motorkap aan stuitert kijk e dan automatisch met de lijn mee.
                    En kijk maar naar de lijnen van de wielkast en het chroom, dan snap je meteen wat ik bedoel uit te leggen.

                    Verder gaat jou dit lukken, want de kwaliteit van deze foto is absoluut heel erg goed.
                    De crop, of wel het deelvlak van de wagen welke je gekozen hebt is ook goed een goede poging, maar laat je wel iets meer leiden door de wagenlijnen.
                    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cadillac

                      mooi weergeven plaatje


                      grtjs

                      jeannot

                      Comment

                      Working...
                      X