een paar plaatjes van de kawasaki vn 1600 met special painting
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kawasaki vn1600
Collapse
X
-
-
Re: kawasaki vn1600
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtMooie plaat , maar voor mij ietsje te druk, zeker die donkere wolken. Maar dat zal wel aan mijn persoonlijke smaak liggen.
Waarom tweemaal dezelfde foto ? Ik zie geen verschil.
Groet Flash
Comment
-
Persoonlijk had ik hem uit een andere hoek geschoten. Hier was meer van te maken, zeker op die lokatie, maar toch een mooie pogingMy site : http://www.photografie.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtMooie plaat , maar voor mij ietsje te druk, zeker die donkere wolken. Maar dat zal wel aan mijn persoonlijke smaak liggen.
Groet Flash
heb lichte voorkeur voor de eerste daar deze scherper overkomt en kleuren zijn ook pittiger
foto 2 is te grijs
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
Voor mij de tweede, net iets beter van kleur en zonder roze kleurzweem boven de koplampJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
't zijn bijna gelijke foto's hé Rhonny ... na het vinden van de 7 verschillen gaat m'n voorkeur ook naar 2e (vanwege ietsje lager standpunt + afwezig zijn van roze zweem).
Ben wel zelf geen moto-freak maar vind foto's (inclusief wolken)The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Groet Flash
mooi detail en de drukte stoort hier niet van de wolken
mvg xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Comment