Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Queen Mary2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Queen Mary2

kwalitatief niet iets voor Show case maar ik wist niet anders.
    dit bootje was gisteren te gast in Zeebrugge.
    De grootste van de wereld. 345 mtr lang; 17 verdiepingen hoog; 4.000 mensen.
    toen ik eindelijk een goede plaatsje gevonden dacht te hebben (deze dus niet) gingen boven mij de sluizen open en moest ik vluchten om mijn camera te laten overleven. Jammer.

Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

Re: Queen Mary2

Spijtig van die verlichtingspalen... Je zou ze misschien kunnen weg-shoppen.

De auto's zou ik er op laten, dan kan je mooi de grootte van het schip zien...

Comment

Kreeg je hem niet helemaal op de foto ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nico H Bekijk bericht
        Kreeg je hem niet helemaal op de foto ?
        nee. Ik was op weg naar Gent om wat concert opnamen te maken en had alleen een 70-200 mee. Onderweg hoorde ik op de radio dat dit bootje in Zeebrugge lag en heb toen eventjes een ommetje gemaakt. Dit was het eerste zicht wat ik op het schip had.
        Zoals ik al zei: toen ik de juiste plaats gevonden had voor een goede opname begon de regen met bakken uit de lucht te vallen en was het gedaan met foto's maken.
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

Comment

Ja die regenvlaag was niet normaal. Wij gingen erdoor met de fiets! Had hem gelukkig al zien aankomen en camera+tas onder m'n gelukkige waterdichte jas gestoken. Maar in die 10 minuten dat de vlaag geduurd had stonden m'n schoenen wel vol water... :P

Wij hebben hem ook zien liggen, maar niet gestopt voor foto's. Wel een heleboel ramptoeristen gezien die foto's aan het trekken waren nadat hij was losgeslagen van wal door de wind.
          Nikon D40 - Nikkor 18-55mm Kitlens - Sigma 70-300mm DG MACRO - Tripod

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door minus30 Bekijk bericht
            ramptoeristen
            Hela men noemt dat ook bootspotters
            Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
            www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Working...
            X