Verdorie, een looping in formatie doen terwijl je vleugels aan mekaar vasthangen .. nog nooit gezien hoor ... nu wel in Koksijde
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waaghalzen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Waaghalzen
dat noem ik precisie'Goe zot' noem ik dat
't Leverde in ieder geval een prachtige foto opThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
-
die zogenaamde kabels tussen de vleugeltippen zijn in werkelijkheid gewoon stevige elastieken.
je krijgt dus de valse indruk dat die toestellen stevig aan mekaar hangen.
bij het minste gevaar, of wanneer de toestellen aan een split of andere individuele verderzetting van hun display beginnen, worden de elastieken vanuit de cockpit losgeklikt, of in noodgeval knappen ze vanzelf.
The Royal Moroccan Air Force aerobatic display team Green March
DréLast edited by dréten; 22 juli 2009, 20:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk berichtdie zogenaamde kabels tussen de vleugeltippen zijn in werkelijkheid gewoon stevige elastieken.
je krijgt dus de valse indruk dat die toestellen stevig aan mekaar hangen.
bij het minste gevaar, of wanneer de toestellen aan een split of andere individuele verderzetting van hun display beginnen, worden de elastieken vanuit de cockpit losgeklikt, of in noodgeval knappen ze vanzelf.
Dré
De foto verduidelijkt alles..Toch wel knap gezien van onze Lightyear..
Comment
-
Mooie foto, zw doet het wel goed en lekker veel contrast.____________________________________________
Met vriendelijke groet. Nico H
Mijn vliegtuig foto site
Comment
-
Of in 't slechtste geval rekken de elastieken uit maar knappen ze niet. En dan.....
L.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk berichtheftig plaatje hoor
je koos voor z/w en stevige contrasten, prima keuze, dat werkt!
Volledig mee eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk berichtOf in 't slechtste geval rekken de elastieken uit maar knappen ze niet. En dan.....
L.
Comment
Comment