Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Morning spotting+Update
Collapse
X
-
-
Re: Morning spotting
Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk berichtBij de eerste voelt de bewerking wat onnatuurlijk aan (... hoor wie het zegt!).
Maar voor de rest zijn het mooie plaatjes!Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtVallen niveau's, contrast en verscherpen onder zware bewerking
Ik vind de kleur nogal 'raar'. Is die eerste grijs of wit in werkelijkheid? En het blauw steekt iets feller af dan de rest, als je begrijpt wat ik bedoel.
Misschien het origineel eens doorsturen/posten...?!Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk berichtHangt er van af hoeveel je ze aanpast natuurlijk.
Ik vind de kleur nogal 'raar'. Is die eerste grijs of wit in werkelijkheid? En het blauw steekt iets feller af dan de rest, als je begrijpt wat ik bedoel.
Misschien het origineel eens doorsturen/posten...?!My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg
Comment
-
Hier de originele, enkel verkleind en verder niets aan gedaan
Last edited by cromagnonman; 14 augustus 2010, 09:17.Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
Re: Morning spotting+Update
Dank U voor de reactiesJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
'k Vind de foto's knap.
Vraagje! Hoe gaat dat zo in zijn werk, vliegtuig spotten?
Ga je gewoon langs de buitenkant van het vliegveld staan en dan wachten tot ze opstijgen? Mag je gewoon fotograferen wat je wil? Of ga je op het domein, toestemming vragen,... ?
Comment
-
Deze zijn genomen aan de Watertoren van Steenokkerzeel, een goed plannetje en al wat je nodig hebt vindt je op dit forumJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
Comment