Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder

Hello,

deze is vandaag bij Lamborghini Brussels opgehaald door zijn gelukkige eigenaar :

effe twee groepsfoto's met zijn voorganger :

Mark
    Last edited by LamboCars; 17 juli 2009, 21:19.
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Re: Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder

Prachtig natuurlijk , maar wat wil je van een Lambo fan.
    Je moet me maar eens meenemen , dan maken we er een leuke trip van
    Groeten ,

VDS Digit@l
    Rohnny
    Groeten , VDSDigit@l

Comment

Prachtig zoals gewoonlijk! Meer woorden zijn niet nodig

Oorspronkelijk geplaatst door Rohnnyeos400D Bekijk bericht
      Je moet me maar eens meenemen , dan maken we er een leuke trip van

Zo'n uitnodiging zou ik ook niet afslaan

greetz,
      www.fotopie.be
      Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

Heb deze volgens mij gisteren in Antwerpen zien rijden. Een oranje Lambo Gallardo cabrio, zo zijn er nog niet te veel van in België denk ik.
        Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

Comment

Prachtige wagen uiteraard!

Over de foto's: De eerste is 'retescherp', maar bij de andere 2 mis ik dat precies?!
          Moesten ze niet in een reeks staan zou het misschien niet eens opvallen, maar nu dus wel...
          Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Prachtige wagen van Rami

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk bericht
              Over de foto's: De eerste is 'retescherp', maar bij de andere 2 mis ik dat precies?!
              Moesten ze niet in een reeks staan zou het misschien niet eens opvallen, maar nu dus wel...
              Dat is het verschil tussen de 70-200 L f2.8 IS en de 17-55 f2.8 IS, die eerste is van grote afstand genomen met de telelens, de twee anderen met de 17-55 ... had er misschien nog een extra USM moeten overgooien in PhotoShop.

Mark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                Dat is het verschil tussen de 70-200 L f2.8 IS en de 17-55 f2.8 IS, die eerste is van grote afstand genomen met de telelens, de twee anderen met de 17-55 ... had er misschien nog een extra USM moeten overgooien in PhotoShop.

Mark
                Vreemd, ik dacht nochtans dat die 17-55 F2.8 IS ook een superscherpe lens was?!
                Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Het is geen L
                  Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

normaal wel ja 17-55 is één van de beste EF-S lensjes available
                    I will harness all available light with super-fast aperture lenses

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk bericht
                      Vreemd, ik dacht nochtans dat die 17-55 F2.8 IS ook een superscherpe lens was?!
                      De 17-55 en de 24-105 (heb ze beide) zijn even scherp, de 24-105 is wel iets sneller in AF ... maar als er plaats is zal ik altijd de 70-200 gebruiken ... ik merk gewoon dat die 'nog' scherper is ...
                      Ik heb de 17-55 van het moment dat ze uitgekomen is ... ik veronderstel toch niet dat ze een 'onderhoud' moet krijgen na veelvuldig gebruik

Mark

Comment

Working...
                      X