Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
En zeker omdat die propellers nog mooi in beweging zijn.
De Mustang vind ik het beste.
Is er trouwens een reden waarom de ene vanop het tarmac opstijgt en de andere vanop het gras? Of is dat voor de show?
Mvg
Gert
Dat hangt een beetje van de piloot af.
Landen en opstijgen vanaf het gras geeft minder banden slijtage maar veel meer trillingen in het vliegtuig.
Wat mij wel opviel is, dat alle amerikaanse vliegtuigen van de baan gebruik maakten en de spitfires/hurricane's van gras.
De zwaardere vliegtuigen gebruikten allemaal de baan.
Comment