Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dutch Air Power

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dutch Air Power

Nederlandse F-16 Demo:

Re: Dutch Air Power

Naar deze plaatjes zit ik echt met open mond te kijken.
    Ik ben zelf ook naar koksijde geweest (zondag) maar heb niks dat ook maar in de buurt komt van deze meesterwerkjes.
    Volgens ik al gezien heb in andere threads gebruik je de 100-400 van Canon. Ikzelf heb ook deze lens maar slaagde er toch niet in om zulke foto's te maken.
    Kan je soms enkele tips geven over sluitertijd/diafragma/ISO/.......
    bij mij is meetal de foto niet echt 100% scherp ofwel is het vliegtuig zwart (onderbelicht) ofwel de lucht volledig uitgebrand.

alvast bedankt,
    Jürgen
    Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

Comment

3 mooie.
      Voorkeur voor de 3de.
      Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

Comment

Yep mooie reeks en met een streep voor nummer 1

Groeten

Joeri
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen_74 Bekijk bericht
          Naar deze plaatjes zit ik echt met open mond te kijken.
          Ik ben zelf ook naar koksijde geweest (zondag) maar heb niks dat ook maar in de buurt komt van deze meesterwerkjes.
          Volgens ik al gezien heb in andere threads gebruik je de 100-400 van Canon. Ikzelf heb ook deze lens maar slaagde er toch niet in om zulke foto's te maken.
          Kan je soms enkele tips geven over sluitertijd/diafragma/ISO/.......
          bij mij is meetal de foto niet echt 100% scherp ofwel is het vliegtuig zwart (onderbelicht) ofwel de lucht volledig uitgebrand.

alvast bedankt,
          Jürgen