Afgelopen weekend heb ik me niet verveeld. In Zwijndrecht hadden we een Ferrari treffen door Ferrari Club nederland georganiseerd.
Ik was uitgenodigd door mijn broer en ik vond dat ik hem niet alleen kon laten gaan, dus om hem een plezier te doen ben ik maar meegegaan. :wink:
Laten we Nikon ook maar meenemen dacht ik, en daar had ik geen spijt van.
We werden ontvangen is een zeer luxe hotel. 75 Ferraries kwamen opdagen.
Na 2 uur gezellig samen zijn en 100 foto's verder begonnen we aan een tourrit van 100 km door de Hoekse Waard.
Niet te beschrijven wat een power die machines hebben, ikzelf ook gereden uiteraard met 200 km/u door de tunnels met open uitlaten.
's Avonds terug lekker douchen en een uitgebreide bbq met de nodige drank.
Kortom een superweekend :shock: dus jullie hoeven geen medelijden met mij te hebben.
Een kleine impressie alvast van wat er te zien was.
Jammer dat ik er maar 3 mag plaatsen.
1.
2.
3.
Ik was uitgenodigd door mijn broer en ik vond dat ik hem niet alleen kon laten gaan, dus om hem een plezier te doen ben ik maar meegegaan. :wink:
Laten we Nikon ook maar meenemen dacht ik, en daar had ik geen spijt van.
We werden ontvangen is een zeer luxe hotel. 75 Ferraries kwamen opdagen.
Na 2 uur gezellig samen zijn en 100 foto's verder begonnen we aan een tourrit van 100 km door de Hoekse Waard.
Niet te beschrijven wat een power die machines hebben, ikzelf ook gereden uiteraard met 200 km/u door de tunnels met open uitlaten.
's Avonds terug lekker douchen en een uitgebreide bbq met de nodige drank.
Kortom een superweekend :shock: dus jullie hoeven geen medelijden met mij te hebben.
Een kleine impressie alvast van wat er te zien was.
Jammer dat ik er maar 3 mag plaatsen.
1.
2.
3.
Comment