Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zijn zeker niet slecht maar wat donker. Vliegtuigen zelf mogen wat lichter. voorts is het spelen met het licht, maw misschien effe wachten tot ze goed verlicht worden, ik bedoel tot het licht echt 100% goed staat. Voorts niet meteen gaan vergelijken met bvb M Segers, is bezig met ander materiaal. Wil wel zeggen dat niet het materiaal de foto maakt maar alles heeft zijn beperkingen.
Ze vallen inderdaad iets te donker uit; de eerste foto is de beste van de 3.
Ik weet niet van waaruit de foto's zijn genomen maar ik denk vanuit het publiek; je hebt meer mm nodig want ze vliegen nogal ver weg in Koksijde of je moet ergens buiten de basis gaan staan en dan heb je nog het probleem van tegenlicht. Een goede raad voor de toekomst: in Koksijde kan je alleen deftige foto's maken van de static; voor de vluchtfoto's ergens buiten de basis gaan staan.
Ik stond buiten de basis, langs de baan naar Veurne. Het is de eerste keer dat ik zo'n show bezoek (allez, tracht te bezoeken...).
Ik wou op de basis zelf gaan kijken, maar we kwamen al van voor Veurne in een eindeloze file terecht (rond 11 uur). We hebben dan maar een strandwandeling gaan doen in Bray-Dunes en op de terugweg gestopt iets voor de aanvliegroute voor de landing.
Is het doenbaar om daar te geraken met trein + tram en/of bus ?
Ik was daar al om 9.30 u en dan best te doen.
Met de trein: afhankelijk van waar je komt. Als ik met het openbaar vervoer moet komen, dan ben ik 2 u onderweg (enkele reis wel te verstaan) (regio Zuid-West-Vlaanderen).
was er ook al vrij vroeg, was rond 8u30 stond aan de poort! stonden toen al 30 auto's
half uurtje later waren dit er al veel meer.
voor dergelijke evenementen loont vroeg opstaan
En ik die dacht, rond een uur of elf zullen veruit de meesten er al zijn...
Met de trein ben ik op een uurtje in Koksijde (of iets vroeger in Veurne en iets later in De Panne). Maar geraak je dan vlot tot op de basis ?
ON TOPIC: die eerste is best goed, de rest is imho te donker.
OFF TOPIC: ik heb Koksijde dit weekend gedaan met de trein. Toen ik op de basis stond heb ik een B-dagtrip genomen, ticket inclusief inkom + pendelbus tot op de basis. Dit ticket kan je in ieder NMBS-station kopen voor een appel en een ei. Maar zoals Mseg reeds zei: enkel static shots zijn mogelijk binnen de basis.
Voor buiten de basis nam ik de trein tot Veurne, vandaar is het een klein halfuurtje wandelen tot de Nieuwpoortkeiweg of de Burgweg of de Conterdijk waar je best wel goed staat voor landende vliegtuigen te fotograferen of vliegtuigen die een fly-by maken!
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment