Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik kwam vandaag niet toe met 300mm + 1.4x converter . Blijkbaar jij gisteren wel met 300mm en 200mm . Denk dat ik mij morgen ergens anders ga plaatsen. Misschien vanop straat of parking auto's. Ze vliegen daar dichter bij . Vandaag redelijk wa last gehad van tegenzon . knappe pix trouwens
Ik kwam vandaag niet toe met 300mm + 1.4x converter . Blijkbaar jij gisteren wel met 300mm en 200mm . Denk dat ik mij morgen ergens anders ga plaatsen. Misschien vanop straat of parking auto's. Ze vliegen daar dichter bij . Vandaag redelijk wa last gehad van tegenzon . knappe pix trouwens
Redelijk last van tegenzon is wel licht uitgedrukt, ben aangebrand als een kieken en kwam met 400mm nog niet toe
OT knappe reeks, zal eens door de mijne gaan en eens posten
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonmanBekijk bericht
Redelijk last van tegenzon is wel licht uitgedrukt, ben aangebrand als een kieken en kwam met 400mm nog niet toe
OT knappe reeks, zal eens door de mijne gaan en eens posten
hier nog een kreeftje 400mm was idd soms niet genoeg!!
tegenzon, hallo gij niet normaal.
OFF TOPIC: ga morgen nog eens terug, vandaag niks van displays gefotografeerd, enkel static.
Ga het morgen eens proberen aan de Burgweg, iemand een idee of de MP's, luchtmachters of politie moeilijk doet?
Aan het WAC stond vandaag geen man, volgens mij striks verboden.
Mijn oude 300mm was helemaal ontoereikend, bijna alle foto's zijn mislukt. De zon zat helemaal verkeerd en snel scherpstellen is ook al niet zijn beste kant.
Zelf ben ik ook bien cuit.
Noot aan mezelf: sparen voor een Canon 100-400 IS USM.
Een goeie raad voor de toekomst: ga naar de airshow in Koksijde voor de static; voor de luchtopnames ergens buiten de basis gaan staan dan heb je de zon lekker in de rug
Comment