Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vergane gelorie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vergane gelorie

Henk...bist du da??

Comment

Zozo prachtig hoor.
      Ik ben een CS-leek maar het het enige wat mij een beetje 'vreemd' lijkt is het wateroppervlak rechts van de band van de vrachtwagen (onder de achteruitkijkspiegel)... niet zo heel duidelijk/proper? Maar nogmaals: ik kan het zeker niet beter, dus ik zou misschien beter zwijgen
      equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Ik vind 'm erg mooi. Vraag me af hoe je zoiets maakt, of heeft de fotograaf natte voeten gekregen. Heel knappe plaat
        JM

Comment

Bij welke " bekende Bd'er" kan men zo'n workshop volgen, ben erin geïnteresseerd ... ?
          www.fluidr.com/photos/fotofilip3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door XiNiX Bekijk bericht
            Bij welke " bekende Bd'er" kan men zo'n workshop volgen, ben erin geïnteresseerd ... ?
            Helaas, mag ik niet zeggen van hem. Vreest dat hij het dan te druk krijgt...

Die opmerking van jeanmarrie: ik heb het bootje van Monica geleend maar kon niet genoeg dichtbij komen, was echt te ondiep...

Iedreen bedankt voor de comments, leuk om ook eens in een ander forumgebied iets te plaatsen. Maar ik ga denkik toch terug naar de modellekes.

Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Mooie bewerking, waar zeker de nodige tijd zal ingekropen hebben.
              Alleen heb ik wat moeite met de belichting. Met de stand van de "zon" tgo de gebouwen en zo. Op sommige plaatsen verwacht ik echt schaduwen en dan krijg je reflecties waar je het niet verwacht (bv in de vooruit, terwijl zon achteraan staat)
              Nu, het doet surrealistisch aan, wat dan ook de bedoleing is van deze bewerking, he?

Maar het oogt echt wel heel mooi!
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                Mooie bewerking, waar zeker de nodige tijd zal ingekropen hebben.
                Alleen heb ik wat moeite met de belichting. Met de stand van de "zon" tgo de gebouwen en zo. Op sommige plaatsen verwacht ik echt schaduwen en dan krijg je reflecties waar je het niet verwacht (bv in de vooruit, terwijl zon achteraan staat)
                Nu, het doet surrealistisch aan, wat dan ook de bedoleing is van deze bewerking, he?

Maar het oogt echt wel heel mooi!
                Dank. Ik zelf dacht aan heel veel reflecties, en die kan van alle kanten komen hè...
                Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Working...
                X