Workshop fotobewerking gevolgd bij bekende BD'er. Vinden jullie het iets?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vergane gelorie
Collapse
X
-
vergane gelorie
Workshop fotobewerking gevolgd bij bekende BD'er. Vinden jullie het iets?Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: vergane gelorie
Dat HDR gaat mij steeds meer aanpreken.
Kijk nu toch eens naar die prachtige details die door de bwerking naar boven komen...
Helemaaal te gek!
Het enige wat ik jammer vind is zijn de felle kleuren om deze roestbak heen. Ik had daar liever serene rustige kleuren gezien.
Maar: ....wel een toppertje hoor, als je het een leek vraagt
Wat krijg jij dit soort dingen snel onder de knie....ongelovelijk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TommyTD Bekijk berichtPrachtig, dit is pas retescherp!
Erg mooie!
Greetz,
groetjes
Sam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtMooie bewerking.
Ik vraag me gewoon af waar deze foto gemaakt is of te wel waar was de overstroming?
misschien eentje voor in je topic : exreme fotobewerking in CS3
groetjes
Sam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam0706 Bekijk berichtmisschien eentje voor in je topic : exreme fotobewerking in CS3
groetjes
Sam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TommyTD Bekijk berichtPrachtig, dit is pas retescherp!
Erg mooie!
Greetz,
groetjes
Sylvie
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Queen Bekijk berichtdit is inderdaad de moeite zeker wat scherpte betreft heeft een hoog Dave Hill gehalte
groetjes
Sylvie
Comment
-
Henk, is het water bewerkt??? (zoiets begreep ik van Pascal) Hoe komen die reflecties er dan zo mooi in? Wel gaaf hoe je met proggies kunt manipuleren. Zal wel uren tijd kosten
Comment
Comment