Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Knap, maar ik zou van de eerste een vierkante crop maken, in de tweede een polarisatiefilter gebruiken om de reflecties weg te halen en van de derde een rechte centrale compo maken.Al bij al zou ik deze ook wel eens voor de lens willen krijgen
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonmanBekijk bericht
Knap, maar ik zou van de eerste een vierkante crop maken, in de tweede een polarisatiefilter gebruiken om de reflecties weg te halen en van de derde een rechte centrale compo maken.Al bij al zou ik deze ook wel eens voor de lens willen krijgen
Ik praat meestal voor mezelf maar in dit commentaar kan ik me heel goed vinden.
Vierkante crop vind ik een goed idee, als er hier bijgeplaatst mag worden heb je vast ook wel een mooie foto van de buitenkant.
Ik vind het een goed gelukte niet standaard serie.
Zelfde mening en .... ik had gevraagd of ik daar eens mee zou mogen rijden
Eerste heb ik eventjes gedaan, en hieronder gezet.
Tweede; helaas heb ik nog geen pol.filter van 77mm.
Derde had ik helaas geen laddertje om hem mooi van boven te trekken. En met breedhoek was het geen gezicht.
Bedankt voor je advies!
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Vierkante crop vind ik een goed idee, als er hier bijgeplaatst mag worden heb je vast ook wel een mooie foto van de buitenkant.
Ik vind het een goed gelukte niet standaard serie.
Alleen had ik bij de eerste het interieurlicht uitgedaan.Domme opmerking ik weet het. Tzou me op de moment zelf ook niet invallen, zeker niet bij zo een wagen. Maar achteraf zou ik toch ff doen
Comment