Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oo-pax (hdr)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oo-pax (hdr)

alweer een prachtige reeks zoals altijd,
    Als je fan ben van moterrijden moet je zeker eens verder kijken naar mijn topic bij transport
    foto's van mijn vrouw haar moto, ze heeft nu ongeveer een week haar voorlopig rijbewijs, tegen de 1000 km heeft ze al,
    grtz
    dieselke

Comment

knappe reeks en, zoals voorgangers al meldden, die derde heeft een ongelooflijk groot "wow-gehalte" .
      Misschien niet "levensecht" maar dat maakt die foto er zeker niet minder mooi op !
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Allemaal bedankt voor de toffe reacties.
        Wel vreemd hoe smaken toch weer kunnen verschillen. Persoonlijk vond ik de invalshoek van de eerste heel interessant, maar de meerderheid gaat hier duidelijk voor de derde.
        Ik heb ze daarom voor jullie toch wat rechter proberen zetten, wat niet simpel is.
        Vermoedelijk heeft dit toestel al heel wat meegemaakt en is het raam, frame of de vleugels wat scheef getrokken, want ik heb de foto serieus in perspectief moeten zetten om het boeltje wat recht te krijgen. (De eerste keer ook al hoor )
        Nogmaals bedankt!

Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Working...
        X