Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Back from Atlanta

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Back from Atlanta




    Mvg,
    Bart De Bruyn
    Last edited by Bart De Bruyn; 4 juni 2009, 22:24.
    www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

  • #2
    Re: Back from Atlanta

    De afbeelding “http://img30.imageshack.us/img30/5563/767n.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

    Comment


    • #3
      Re: Back from Atlanta

      Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
      De afbeelding “http://img30.imageshack.us/img30/5563/767n.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
      Tiens ik zie hem wel... Ik heb hem opnieuw gehost, misschien lukt het nu wel?
      www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

      Comment


      • #4
        Re: Back from Atlanta

        ik vind het een geslaagde plaat! heb je een polarisatorfilter gebruikt of PS?

        Jakke
        Canon en glas
        www.jakke16.be

        Comment


        • #5
          Re: Back from Atlanta

          heel mooi en dan vooral de lucht.
          met een stukje landingbaan er bij(met die gele landingslichten) had het een topper geweest.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Back from Atlanta

            Vind het een mooie foto maar ik heb alleen mijn bedenkingen over de wolken.

            Ze zien er als hoge wolken uit en het vliegtuig is juist aan het landen wat precies is of de wolken bijna tegen de landigsbaan plakken..Als hij nog 100 den meters boven de grond hing(Focal Length = 66mm) zeg ik niets..Ik hoop dat je niet te fel tilt aan mijn comentaar maar das gewoon mijn gevoel.
            kan jij dit verklaren

            Mooie foto trouwens met knappe scherpte en kleuren...
            Last edited by Jacobs Pascal; 5 juni 2009, 08:14. Reden: Was nog niet klaar..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Back from Atlanta

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Vind het een mooie foto maar ik heb alleen mijn bedenkingen over de wolken.

              Ze zien er als hoge wolken uit en het vliegtuig is juist aan het landen wat precies is of de wolken bijna tegen de landigsbaan plakken..Als hij nog 100 den meters boven de grond hing(Focal Length = 66mm) zeg ik niets..Ik hoop dat je niet te fel tilt aan mijn comentaar maar das gewoon mijn gevoel.
              kan jij dit verklaren

              Mooie foto trouwens met knappe scherpte en kleuren...
              Hij hing nog vrij hoog hoor! dit is met m'n 100-400mm tele gemaakt, dus ik schat nog een.. 200m hoog ofzo


              @ JG16: PS
              www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

              Comment


              • #8
                Re: Back from Atlanta

                Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Bruyn Bekijk bericht
                Hij hing nog vrij hoog hoor! dit is met m'n 100-400mm tele gemaakt, dus ik schat nog een.. 200m hoog ofzo


                @ JG16: PS
                Aha dat verklaart veel..
                Prachtige opname
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Back from Atlanta

                  Knap gespot, mooi van kleur
                  Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                  www.cromagnonman.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Back from Atlanta

                    schitterend!!!!! schitterend!!! wat een luchtje heb je erbij!
                    Sjiek gespot, echt!

                    Comment

                    Working...
                    X