Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferrari

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ferrari

Deze foto een paar weken geleden genomen op een Cars and Coffee evenement.
    Had hem al omgezet, maar de wagen hing nog vol dood ongedierte. Dit is nu weggewerkt en zo vind ik hem "waardig" genoeg om aan jullie te tonen.

Wat vinden jullie ervan ?

Lens Focal Length: 10,00 mm
    Shutter Speed: 1/250 sec
    F-Number: F11,0
    ISO: 100
    Compensation: EV 0/1

-Greets-
    Tom
    Fotocollectie:
    http://s263.photobucket.com/albums/ii151/TomsonBE/
    http://www.flickr.com/photos/40502193@N08/

Re: Ferrari

Oorspronkelijk geplaatst door TomsonBE Bekijk bericht
    Had hem al omgezet, maar de wagen hing nog vol dood ongedierte. Dit is nu weggewerkt en zo vind ik hem "waardig" genoeg om aan jullie te tonen.

Had dan nog even de nummerplaat weggewerkt
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Comment

Ziet er niet slecht uit, maar ik zou ook de nummerplaat wegwerken en de foto recht houden, ik heb het niet zo op schuine foto's eerlijk gezegd.

Persoonlijk had ik er ook voor gezorgd dat de twee donkere lijene die je op de foto ziet elk uit een hoek vertrokken

Beetje jammer dat er nog iemand naast die Porsche zit, maar die kan je ook weghalen, de GT in de achtergrond is ook knap trouwens

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Waarom zo scheef? Volgens mij geeft dat bij deze foto geen meerwaarde.
        De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Zou graag de versie in een goeie totaal zwart-wit omzetting eens zien...!!
          Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

Comment

Laat rustig dat beeld scheef staan - dat geeft een extra dynamiek aan het beeld, iets wat wel bij het onderwerp hoort.
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
            X