Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
ipv snuggere opmerkingen (die misschien wel waar zijn ) misschien even uitleggen waarom deze echt niet in showcase terecht had moeten komen :
1. het wiel is afgesneden terwijl er boven nog plaats was, je hebt een vierkante crop dus op deze manier is hij niet uit de camera gekomen.
2. je zegt zelf al 'niets bijzonder' ... dan heb je eigenlijk maar twee keuzes, ofwel steek je hem in beoordeling, ofwel verhuist hij naar de vuilbak (zou mijn keuze zijn eerlijk gezegd)
3. er zit totaal geen snelheid in, als die achterband nu nog wazig zou zijn door een lage sluitertijd zou je nog net iets positievere reacties krijgen.
4. positief punt : de dof is toch redelijk goed hé Beetje rommelige achtergrond, maar hij is wel mooi 'out of focus'
Kleine tip : je mag best kritisch zijn op jezelf voordat je in showcase post, ik krijg de opmerking dat ik meestal te kritisch ben op mijn eigen werk, maar als ik niet 'wauw' zeg dan ga ik er van uit dat de professionals op BD zeker niet positief zullen zijn.
Wil je er toch nog iets van maken : achtergrond in PhotoShop de-saturate en dan donkerder maken, de moto zelf wat meer saturatie en met een motion blur het wiel 'snelheid' geven ... het zal nooit een top plaat worden, maar hij kan alleen maar beter worden hé
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Proficiat, u wint de "Showcase bruudruuster" voor domste inzending ooit!
Gelieve uw vuilnis is de desbetreffende container te storten, niet in Showcase!
Gefrustreerd?
Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Neen, alleen maar verbolgen.
De inhoud van de boodschap die je overbrengt daar gaan de meesten hier mee akkoord, inclu mezelf, maar uw manier van reageren op de geposte foto mag voor een 'Senior member' iets waardiger...
Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW
Comment