Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het kader vind ik ook erg storend. Nu valt zels de reflectie van het vliegtuig eronder, dat vind ik wel jammer. Verders is het een hele mooie foto. Mooie compo en goed scherp
Bedankt voor de commentaren!
Ik kan begrijpen dat de kader storend is, het was een ideetje van een goede vriend.
Wie niet waagt niet wint zegt men hé...
De scherpte kan je in dit geval moeilijk zeggen...vermits de foto ook niet zo heel erg groot is. Laat mij zeggen dat de scherpte in harmonie is, dat is het belangrijkste.
Op de grotere foto (1024*) is de scherpte ok.
Hierbij de foto zonder kader zodat het niet teveel zeer meer doet aan de ogen:
Groetjes en nogmaals bedankt,
Tommy "Impossible is not in my dictionary!"-Napoleon Bonaparte
Comment