Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Een hele mooie 1ste. De 2de vind ik persoonlijk niet zo geslaagd omdat de kleur van de lampen niet zo bij het geheel passen... maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak
Heerlijke moto en ook heerlijke plaat.
De derde is een leuk experiment maar spreekt me persoonlijk minder aan..
De eerste is de beste, mooie R1 heb je daar, vol eerbetoon aan 'The Doctor'.
Maar ... met die sticker op je vizier? Beperkt dat het zicht niet teveel?
De andere twee foto's spreken me minder aan, vooral de derde vind ik minder geslaag omwille van teveel transparantie waar de moto moet zitten, het lijkt bijna alsof er alleen en bovenlichaam is.
Die tweede met koelere lampen zou volgens mij beter overkomen, deze kleur is te warm tegen de grijze achtergrond en het blauwe van de moto.
Greetz,
Peeke
~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~
Comment