Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hondekop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hondekop

Een klasieker.

Materieel '54 (Mat '54) was een serie elektrische treinstellen van de Nederlandse Spoorwegen, vernoemd naar het jaar waarin de bestelling is geplaatst. Vanwege de kenmerkende vorm van de neus werden ze (hoewel niet officieel) vaak aangeduid als Hondekop.
    Last edited by Willem.; 28 mei 2009, 20:57.
    Ik ben er klaar mee.

Re: Hondekop

lucht totaal uitgebrand niet zo mijn ding

Comment

Deze treinstellen zijn inderdaad typisch voor Nederland maar helaas laat je foto niet zien wat in je topic titel staat vermeld.
      BD0723BE

Comment

En ik vind hem wel mooi

Ik vind het trouwens knap van jouw die belichting, ik hou wel van dat donkere treinstel, idd jammer van de uitgevreten lucht maar daar is weinig aan te doen.

Comment

maar helaas laat je foto niet zien wat in je topic titel staat vermeld
          ik was um ook al aan het zoeken, de hondekop.
          matig interessante foto.
          de uitgebrande lucht vind ik niet zo'n bezwaar.

Comment

Bedankt voor de reacties, en ja, de titel is totaal verkeerd gekozen omdat je de neus van het treinstel niet ziet. Volgende keer zorgvuldiger mijn titel kiezen.
            Ik ben er klaar mee.

Comment

Plaats hier je beste foto's van transport welke je ter beoordeling wil tonen.

Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
              Showcase is bedoeld voor de betere foto.
              deze past hier beter mijn gedacht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jagertje Bekijk bericht

Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
                Nou kom dan met die zéér strenge beoordeling, dit is mijn beste foto van transport en als dat niet goed is kom dan gefundeerde opmerkingen waar ik iets mee kan. Ik weet wel waar je met jouw opmerking naar refereert maar ga hier geen kruisbestuiving van discussies voeren en hou het zuiver.
                Ik ben er klaar mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
                  Nou kom dan met die zéér strenge beoordeling, dit is mijn beste foto van transport en als dat niet goed is kom dan gefundeerde opmerkingen waar ik iets mee kan. Ik weet wel waar je met jouw opmerking naar refereert maar ga hier geen kruisbestuiving van discussies voeren en hou het zuiver.
                  wel ik weet ook vanwaar dit komt Willem,en ik moet zeggen dat ik daar niet zo mee opgezet ben, Jagertje zo'n dingen doe je niet,wie je ook bent dit is zeer ongepast.geef een beoordeling goed of slecht,maar niet zo'n toeren uithalen

grtjs

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    wel ik weet ook vanwaar dit komt Willem,en ik moet zeggen dat ik daar niet zo mee opgezet ben, Jagertje zo'n dingen doe je niet,wie je ook bent dit is zeer ongepast.geef een beoordeling goed of slecht,maar niet zo'n toeren uithalen

grtjs

jeannot
                    dat trekt idd nergens op,geef een beoordeling geen veroordeling jagertje je doet je naam alle eer aan

mvg,

xiebu
                    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                    *BD1033BE*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jagertje Bekijk bericht

goed lezen mensen, vooral de laastet zin!

over de opname:
                      vind het een mooie, maar inderdaad de honde(n)kop is niet te zien.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        goed lezen mensen, vooral de laastet zin!

over de opname:
                        vind het een mooie, maar inderdaad de honde(n)kop is niet te zien.
                        grt,bouk.
                        Bouk, niet alles is met een smiley goed te maken of snap ik het niet?

En het klopt, de titel is absoluut fout gekozen zoals ik al eerder toegaf.
                        Ik ben er klaar mee.

Comment

door al die zever vergeet ik een beoordeling te geven, de snuit van zo'n trein wordt idd een hondekop genoemd, en de foto op zich zit wel goed qua compo en qua kleur
                          grtjs

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht

grtjs

jeannot
                            Ik stel je bijval op prijs Jeannot, zeker omdat juist wij een kritische discussie gevoerd hebben over jouw foto en ik die opmerking plaatste in onze discussie.
                            Ik ben er klaar mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
                              Ik stel je bijval op prijs Jeannot, zeker omdat juist wij een kritische discussie gevoerd hebben over jouw foto en ik die opmerking plaatste in onze discussie.
                              Willem, we zitten op een forum om te beoordelen ik zag dat niet als een discussie
                              ieder heeft zijn gegronde mening ik zeg nogmaals als ik een foto minder vind zal ik dat ook zeggen,maar ze moeten geen discussies uitlokken door draadjes te versassen van a naar b om een één steukmans operatie op te voeren,daar ben ik en u niet mee gediend
                              hierbij heb ik ook aan jagertje een pm gedaan om zo'n dingen te laten,ken die mens nog niet eensen noemt mij altijd ngo
                              ik hoop dat bij deze dit misverstand opgelost is

grtjs

jeannot

Comment

Working...
                              X