......
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Audi R8 Belgian GT
Collapse
X
-
-
-
Re: Audi R8 Belgian GT
goed dat je bij de derde foto de kleine schrammetjes vooraan op de pare-choc niet hebt weg'getoucheerd'. 'Maakt voor de foto echter. Zo'n bolide waaraan je je achterwerk verbrandt als je op capot gaat zitten omdat de monsterachtige motor nog staat af te koelen...into minimal techno
-
Mooi reeksje, waarvan de eerste wat saaier is. Hier zou ik trouwens de schaduwpartijen, en dan vooral de velgen wat oplichten.
De tweede vind ik het knapste van compo!Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thiele Bekijk berichtZo'n bolide waaraan je je achterwerk verbrandt als je op capot gaat zitten omdat de monsterachtige motor nog staat af te koelen...
Maar het idee blijft wel, die dingen zijn ongelooflijk heet als ze uit de wedstrijd komen, foto 1 is trouwens de beste, 2 en 3 hebben een storende achtergrond.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk berichtMooi reeksje, waarvan de eerste wat saaier is. Hier zou ik trouwens de schaduwpartijen, en dan vooral de velgen wat oplichten.
De tweede vind ik het knapste van compo!
xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtDit is een middenmotor hé, dus zelfs als je vooraan gaat zitten zal je achterwerk het wel overleven
Maar het idee blijft wel, die dingen zijn ongelooflijk heet als ze uit de wedstrijd komen, foto 1 is trouwens de beste, 2 en 3 hebben een storende achtergrond.
Markinto minimal techno
Comment
-
Comment