Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audi cleaned

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Audi cleaned









    Graag uw mening..

  • #2
    Re: Audi cleaned

    Zijn dit nou mercedesvelgen?
    www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

    Comment


    • #3
      Re: Audi cleaned

      Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Bruyn Bekijk bericht
      Zijn dit nou mercedesvelgen?
      Viel me ook onmiddellijk op.

      Moet kunnen.

      Comment


      • #4
        Re: Audi cleaned

        Belichting op auto lijkt me wel goed.

        Enigste wat ikzelf zou proberen weg te werken is de verlichte ramen op de achtergrond. Bij foto 1 moet dit zeker lukken (ook het witte 'bord' wegwerken achter auto). Volgens mij krijg je dan meer een eindeloos beeld wat beter past bij dit soort foto's.
        www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

        Comment


        • #5
          Re: Audi cleaned

          Derde verkoopt het best bij mij..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Audi cleaned

            Oorspronkelijk geplaatst door Jurrie Bekijk bericht
            Belichting op auto lijkt me wel goed.

            Enigste wat ikzelf zou proberen weg te werken is de verlichte ramen op de achtergrond. Bij foto 1 moet dit zeker lukken (ook het witte 'bord' wegwerken achter auto). Volgens mij krijg je dan meer een eindeloos beeld wat beter past bij dit soort foto's.
            ja, dat had ik gedaan, maar vond dat de foto er dan te bewerkt uitzag en dermee
            een paar lichten zichtbaar gemaakt, moetk em even posten?

            Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
            Viel me ook onmiddellijk op.

            Moet kunnen.
            jup zijn mercedes velgen

            Comment


            • #7
              Re: Audi cleaned

              Mooie foto's, vind persoonlijk 2 niet slecht met de verlichting van de wagen aan.

              Een kleine tip ... fotografeer niet op een parkeerterrein met witte strepen ... de reflectie op de wagen krijg je heel moeilijk weggewerkt, zeker als het om een donkere kleur gaat zoals deze Audi.

              Foto 1 zou nog net iets beter zijn als je de voorkant met een externe flits een beetje opgelicht zou hebben, het chroom op de grille zou zo mooi afsteken tegen de donkere omgeving.

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #8
                Re: Audi cleaned

                uhu, bedankt voor de tips mark
                jammer genoeg beschik ik nog niet over een externe flits, maar dat veranderd wel in de toekomst

                hier aangepaste versie van nr. 1 & 2



                Comment


                • #9
                  Re: Audi cleaned

                  Strak

                  Vind ze beter zo

                  Mvg
                  Gert
                  Feedback is the breakfast of the champion

                  website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Audi cleaned

                    Heel goeie foto's! Inderdaad meerwaarde met de verlichting aan. Ga ik in de volgende shoots ook doen

                    greetz,
                    www.fotopie.be
                    Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Audi cleaned

                      Oorspronkelijk geplaatst door pieternlt Bekijk bericht
                      Heel goeie foto's! Inderdaad meerwaarde met de verlichting aan. Ga ik in de volgende shoots ook doen

                      greetz,
                      ja kan nog mooi zijn, heb ng foto van voorkant met de lichten aan en die dan op
                      foto een heel mooie ster vormt
                      Last edited by PieterHelb; 23 april 2009, 17:32.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Audi cleaned

                        Oorspronkelijk geplaatst door PieterHelb Bekijk bericht
                        ja kan nog mooi zijn, heb ng foto van voorkant met de lichten aan en die dan op
                        foto een heel mooie ster vormt
                        De koplampen aan kan inderdaad mooie effecten geven, maar let op dat ze niet overheersen op de foto. Een mooi truukje is trouwens een lange sluitertijd nemen (is simpel bij dergelijke licht omstandigheden, gewoon op ISO 100 zetten ) en dan iemand in de wagen effe het groot licht laten opzetten ... gewoon effe aanraken is meestal voldoende. Als je de lichten opzet zal je dikwijls overbelichting krijgen in de buurt van de lampen zelf en onderbelichting voor de rest van de foto.

                        Zelfde trukje voor de achterlichten, dubbele pinkers opzetten en even op de rem trappen tijdens een 5 of 10 seconden belichting ... schitterend resultaat

                        Mark
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Audi cleaned

                          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                          De koplampen aan kan inderdaad mooie effecten geven, maar let op dat ze niet overheersen op de foto. Een mooi truukje is trouwens een lange sluitertijd nemen (is simpel bij dergelijke licht omstandigheden, gewoon op ISO 100 zetten ) en dan iemand in de wagen effe het groot licht laten opzetten ... gewoon effe aanraken is meestal voldoende. Als je de lichten opzet zal je dikwijls overbelichting krijgen in de buurt van de lampen zelf en onderbelichting voor de rest van de foto.

                          Zelfde trukje voor de achterlichten, dubbele pinkers opzetten en even op de rem trappen tijdens een 5 of 10 seconden belichting ... schitterend resultaat

                          Mark
                          Prachtige tip!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Audi cleaned

                            mmm idd goeie tip, zeker eens proberen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Audi cleaned

                              Bedankt voro de tip, hier dienen de fora vooral voor

                              greetz,
                              www.fotopie.be
                              Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

                              Comment

                              Working...
                              X