Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spotting @ EBBR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spotting @ EBBR

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik eens gaan spotten ben daar. Toch onlangs nog eens geweest, en hierbij enkele foto's! Zijn ze wat? Ik heb wat zitten testen met bewerkingen, maar geen idee of ze in de smaak vallen








    Mvg,
    Bart De Bruyn
    www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

  • #2
    Re: Spotting @ EBBR

    Voor mij Foto 1 knap met de belgocontoltower

    Groeten

    Joeri
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

    Comment


    • #3
      Re: Spotting @ EBBR

      De eerste is voor mij de mooiste, al had ik rechts wat meer gecropt zodat er geen stuk "verlichting?" meer opstaat.
      De voorste "meetinstrumenten" nemen ook wat aandacht af van de foto voor mij.

      2de foto is onzuiver, wellicht heb je deze rond de middag-vroege namiddag genomen...dan kan je aan de 127bis geen deftige foto's meer nemen als het al wat warmer wordt!

      3de foto vind ik jammer dat je hem in deze "colour cast" hebt omgezet.
      De kleuren van Royal Jordanian zijn toch zo mooi...en zeker als er dan eens een "flashing beacon light" bijzit...ik had de foto "naturel" gehouden.
      Het is zo al vrij zelden dat dit toestel per 25L landt.


      Groeten,
      Tommy
      "Impossible is not in my dictionary!"-Napoleon Bonaparte

      Comment


      • #4
        Re: Spotting @ EBBR

        Waar kan ik tegenwoordig info vinden over spotterzone's op EBBR

        Groeten

        Joeri
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

        Comment


        • #5
          Re: Spotting @ EBBR

          Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
          Waar kan ik tegenwoordig info vinden over spotterzone's op EBBR

          Groeten

          Joeri


          groeten

          Jos
          http://www.josaviation.net/

          EOS 60D,EOS 5D,Canon EF 35-350,EF 100-300,EF28-105,100-400

          Comment


          • #6
            Re: Spotting @ EBBR

            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Van den Broeck Bekijk bericht
            Spijtig genoeg is deze info wat "outdated".
            Op Scramble.nl vind je dit.
            Gewoon op de Belgische vlag klikken, daarna op "Brussels - Nationaal (Zaventem) & Melsbroek" en je krijgt een overzichtskaartje met wat uitleg per spot.

            Succes!
            Groetjes,
            Walter
            _________________________________________________
            Nikon Z7II - D500 - D300s

            Comment


            • #7
              Re: Spotting @ EBBR

              Oorspronkelijk geplaatst door TommyTD Bekijk bericht
              De eerste is voor mij de mooiste, al had ik rechts wat meer gecropt zodat er geen stuk "verlichting?" meer opstaat.
              De voorste "meetinstrumenten" nemen ook wat aandacht af van de foto voor mij.

              2de foto is onzuiver, wellicht heb je deze rond de middag-vroege namiddag genomen...dan kan je aan de 127bis geen deftige foto's meer nemen als het al wat warmer wordt!

              3de foto vind ik jammer dat je hem in deze "colour cast" hebt omgezet.
              De kleuren van Royal Jordanian zijn toch zo mooi...en zeker als er dan eens een "flashing beacon light" bijzit...ik had de foto "naturel" gehouden.
              Het is zo al vrij zelden dat dit toestel per 25L landt.


              Groeten,
              100% mee eens

              Comment

              Working...
              X