Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

hahahah bagste gij zijt er toch ook éénte ze Zo overdrijven over een fotootje

Ik zal u eens uitleggen hoe da komt dat uw foto plots anders is.

- Tinypic heeft verschillende servers over de hele wereld waar uw foto's op terecht komen.

- Zowat alle camera's werken met een zelfde bestandsnaam bvb: PICT_1015.JPG of IMG_1852.JPG of ...

- Wanneer je een bestand opslaat kun je niet 2 keer dezelfde naam gebruiken, dit is logisch.

Hoe lost tinypic dit op?

- ze koppelen een lijn in hun database aan uw loginnaam. zo weten ze van wie welke foto is.

- Daarna zullen ze de bestandsnaam van uw foto veranderen naar een willekeurige waarde dmv Hashing (moet je maar eens googlen als je dat niet kent)

- gezien een wilekeurig gekozen getal voor een computer onmogelijk is (pc's kunnen niet kiezen) is er dus wiskunde mee gemoeit. Dit wil zeggen dat de uitkomst van de wiskundige formule wel ééns dezelfde zou kunnen zijn.

- De kans dat je met een MD5 hash op dezelfde waarde uitkomt is zeeeeeeeeeeeer klein, maar af en toe gebeurt het. als 2 file's dan dezelfde bestandsnaam krijgen, dan wordt enkel de meest recente bewaard. Uw foto is dus door stom toeval gewoon overschreven geweest op hun servers, en daar kunnen zij niks aan doen, jij ook niet trouwens.

dit gebeurt mss 5 keer per jaar op al die miljarden foto's die geupload worden. Dus gewoon opnieuw uppen en de url aanpassen

voila, nu kun je weer gerust slapen
    I will harness all available light with super-fast aperture lenses

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk bericht
      voila, nu kun je weer gerust slapen

Dus : zorg voor je eigen server en dan ben je altijd zeker dat het probleem daar toch niet ligt
      Maar dit zou dan ook betekenen dat zijn account niet gekraakt is en de post niet is aangepast ... vraag me wel af wat een advocaat dan bij de oprichters van de site kan komen doen ?

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

je advocaat zal daar helemaal niks kunnen doen Het bedrijf zal daar wel ferm voor verzekerd zijn, voor verlies van data. Bovendien is het niet hun schuld, maar de schuld van de momenteel beschikbare technologie
        I will harness all available light with super-fast aperture lenses

Comment

oh my.... die "foto"... *slik*
          Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
          Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

Hey Bagste

Ik ben heel dit topic( eigelijk een deze klucht ) aan het volgen en moet zeggen gij kunt een heel forum kunt bezig houden met dit topic is volgens mij maar alleen een zet dat jij alleen in de kijker wilt staan .
            JIj bent wel de eerste voor zover ik weet die ze zijn profiel hier zouden (kraken) om dan een foto bij jou te zetten ,maar dit houdt niet weg dat jij met je uitspraak over dit meisje wel over de schreef gaat .
            denk je dat je alleen met modelrelaese werkt ???

Groeten ,
            Ardesign

Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
            als je heel de topic zou lezen is deze foto niet door mij geplaatst
            maar mijn orginele foto er af geript , en vervangen door ne flauwe onozelaar
            die mijn foto heeft vervangen door die lelijke bitch snappie .dus kunnen ze uw profiel hier kraken . en plaatsen wat ze willen op uw naam erg veilig zou ik zeggen
            zeker als die persoon er zelf misschien nog niets van af weet en niet in het openbaar wil geplaatst worden . modelrelaese ken je dat ik heb hem dus niet geplaats dus zal ik hem er ook niet af halen .laat dat maar aan de grappenmaker over als hij nog het lef heeft natuurlijk
            Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

schitterend!
              Canon 5D2 en wat glas

Comment

Totaal m'n ding niet.

+ de wagen heeft in het echt een totaal andere kleur die vele mooier is.
                Fotocollectie:
                http://s263.photobucket.com/albums/ii151/TomsonBE/
                http://www.flickr.com/photos/40502193@N08/

Comment

Wat een zever hier toch allemaal. Je zou beter je tijd steken in het maken van foto's ipv je tijd te steken in iemand gerechterlijk te vervolgen want zo te zien heb je nog heel wat tijd nodig. Het spijt me voor deze scherpe opmerking maar dit gaat me gewoon te ver.

Jakke
                  Canon en glas
                  www.jakke16.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JG16 Bekijk bericht
                    Wat een zever hier toch allemaal. Je zou beter je tijd steken in het maken van foto's ipv je tijd te steken in iemand gerechterlijk te vervolgen want zo te zien heb je nog heel wat tijd nodig. Het spijt me voor deze scherpe opmerking maar dit gaat me gewoon te ver.

Jakke
                    Correctie. Noem het Deftig bewerken van foto's. Of hij zelf de foto gemaakt heeft kan niemand bevestigen :P
                    Fotocollectie:
                    http://s263.photobucket.com/albums/ii151/TomsonBE/
                    http://www.flickr.com/photos/40502193@N08/

Comment

Working...
                    X