Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    rofl...

zal wel door tinypic zijn.
    zeker niet heb het gecontroleerd .
    maar de nodige maatregelen zijn al getrokken daar alle foto's auteursrechtelijk zijn beschermd . kan dit een dure grap worden ;

Comment

man man wat een miserie
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Ik zie twee foto's. Wat is de link tussen beiden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
          maar de nodige maatregelen zijn al getrokken daar alle foto's auteursrechtelijk zijn beschermd . kan dit een dure grap worden ;
          Een foto uploadt je toch naar tinypic? Normaliter kan niemand daar iets aan veranderen?
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Doe toch eens normaal, de foto die er nu staat is waarschijnlijk net zo lomp als de vorige. En dan gaan dreigen met "auteursrechtelijk" beschermd.

Op deze foto staat toch ook uw naam?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
              Doe toch eens normaal, de foto die er nu staat is waarschijnlijk net zo lomp als de vorige. En dan gaan dreigen met "auteursrechtelijk" beschermd.

Op deze foto staat toch ook uw naam?
              ten eerste zo een lelijke bitch zou ik er niet durven op zetten en is dus ook niet van mij die foto . en zou graag mijn originele foto terug hebben ook al is die lomp .
              en dreigen doe ik niet hoor man er bestaan wetten die gevolgd moeten worden zeker op een site die open is voor publiek .Je moet gewoon weten wat mag en niet mag .
              en als er iets niet kan moet je gewoon weten waar en bij wie je moet zijn .
              dit heeft zelf al een prijskaartje bij wet 5000 euro per foto .bedankt zou ik zeggen
              binnekort zal jullie op de hoogte houden en niets anders meer posten tot dit is opgelost .

Comment

En wie mag de schuldige zijn dan?
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                  En wie mag de schuldige zijn dan?
                  kan wel door de verantwoordelijke van deze site gecontroleerd worden en aangezien ik toch binnekort een ontmoeting heb met de stichter van deze site zal die er ook niet om lachen en zullen er wel stappen ondernomen worden .

Comment

.....
                    Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 03:57.

Comment

ik zie ook twee foto's ,eentje met een vrouw en eentje ja met een auto ,en deze vrouw heeft rode ogen ,dus efkens wegdoen die rode oogjes ,en snap ook niet goed wat deze vrouw met de auto te maken heeft ?

Ik vindt je verwoording naar dit meisje( lelijke bitch) op de foto echt wel ondermaats hoor
                      ,dat getuigd van geen respect te hebben voor de vrouwen .

Grtz

Ardesign
                      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

kan wel door de verantwoordelijke van deze site gecontroleerd worden en aangezien ik toch binnekort een ontmoeting heb met de stichter van deze site zal die er ook niet om lachen en zullen er wel stappen ondernomen worden .
                        En als je nu gewoon de link van de 1e foto weghaald? Case closed zou ik zeggen. Denk je nu echt dat je geld gaat krijgen omdat er 1 (je zegt het zelf) lompe foto weg is op een publieke site?

Maak je daar gewoon niet moe in (tenzij je voor advocaat aan het studeren bent natuurlijk)

Dany_

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
                          ik zie ook twee foto's ,eentje met een vrouw en eentje ja met een auto ,en deze vrouw heeft rode ogen ,dus efkens wegdoen die rode oogjes ,en snap ook niet goed wat deze vrouw met de auto te maken heeft ?

Ik vindt je verwoording naar dit meisje( lelijke bitch) op de foto echt wel ondermaats hoor
                          ,dat getuigd van geen respect te hebben voor de vrouwen .

Grtz

Ardesign
                          als je heel de topic zou lezen is deze foto niet door mij geplaatst
                          maar mijn orginele foto er af geript , en vervangen door ne flauwe onozelaar
                          die mijn foto heeft vervangen door die lelijke bitch snappie .dus kunnen ze uw profiel hier kraken . en plaatsen wat ze willen op uw naam erg veilig zou ik zeggen
                          zeker als die persoon er zelf misschien nog niets van af weet en niet in het openbaar wil geplaatst worden . modelrelaese ken je dat ik heb hem dus niet geplaats dus zal ik hem er ook niet af halen .laat dat maar aan de grappenmaker over als hij nog het lef heeft natuurlijk
                          Last edited by bagste; 15 augustus 2009, 11:43.

Comment

hahahaha wat een klucht op 4 wielen is dit hier!

ik zou dit niet durven posten...

>> CaNon 30D - 17/85mm USM - 50mm 1.4II - Peleng Fish Eye 8mm - 430ex <<

Comment

Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast &amp; furious

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                              En als je nu gewoon de link van de 1e foto weghaald? Case closed zou ik zeggen.

Maak je daar gewoon niet moe in (tenzij je voor advocaat aan het studeren bent natuurlijk)

Dany_
                              Soms is het leven simpel hé.
                              Gewoon vervangen door de "juiste" foto.
                              ............... (tenzij je voor advocaat aan het studeren bent natuurlijk)

Want : misschien een schrijffoutje in http://i43.tinypic.com/20588d0.jpg
                              Wie weet?

Want : stel dat dit de foto is van mijn dochter ?

Wat moet ik dan denken dat jij wat meer tijd in haar achtervelgje gestoken hebt???
                              Ik denk niets.
                              ............... (tenzij je voor advocaat aan het studeren bent natuurlijk)

Wat moet ik dan denken van : reflectie van het zonnetje er wat uitgehaald ..................als de bolide blikt.
                              Ik denk niets.
                              ............... (tenzij IK voor advocaat aan het studeren ben natuurlijk)
                              Last edited by Skitch; 15 augustus 2009, 21:20.
                              " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast &amp; furious

Dit is beter dan TV

Ik wacht vol ongeduld op het resultaat van deze legale wandelgang.
                                Op zich heeft de TS wel gelijk, als zijn account gekraakt werd en zijn foto's (of de links) vervangen werden is er wel kwaad spel mee gemoeid hé, dat moet je toch toegeven, ik zou het ook niet op prijs stellen als er ineens andere foto's in mijn post zouden staan.

Of je hier nu werkelijk een advocaat kan opzetten ... en na alle kosten en maanden (zoniet jaren) gerechterlijke stappen te nemen nog iets zal overhouden betwijfel ik (vrees dat je er geld bij in zal steken) en dat is wat dergelijke 'grappenmakers' ook weten.

Het kost meestal meer om de wet te laten gelden dan wat je er zou uithalen, dus ontsnappen ze meestal aan vervolging.

De manier van omschrijving van TS is misschien niet helemaal correct, maar in de grond heeft ie wel gelijk hé, ik heb het geluk dat ik een hele goede advocaat als vriend heb, dan kan je al snel een brief laten opmaken ... verder laten de meeste het toch niet komen hoor

Mark
                                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
                                X