Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious
auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious
[Mod] foto werd verwijderd aangezien deze niet van TS is
typfoutje in de foto er uit gehaald
ander kleurtje voor de liefhebbers .achtervelgje wat meer tijd in gestoken .
reflectie van het zonnetje er wat uitgehaald maar andere reflecties niet , vind ik persoonlijk mooier als de bolide blikt
Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious
Dit zal dan wel kunst zijn zeker ?
Ieder zijn mening hé, maar persoonlijk word ik er ook niet echt warm van.
De kleurcombinatie is subjectief, niet voor mij, maar ik kan mij voorstellen dat anderen dit eventueel wel kunnen smaken.
Maar er zijn enkele basis principes die kompleet de mist in gegaan zijn :
- de tekst (die toch belangrijk is) valt absoluut niet genoeg op links boven
- de 'cut out' van de wagen is nogal ondermaats, kijk even naar de achtervelg ...
- voor een dergelijke reklame boodschap moet je zeker je eigen naam juist typen (een keer Bagus Steven en dan Baghus S?)
- het is 'designed by' trouwens ...
- er zit een reflectie in de bumper van de wagen, wegclonen voor een flyer.
Nu komt het een beetje over als iets wat snel, snel tussendoor gemaakt is eerlijk gezegd, niet iets waar voorbereiding in zit en werk van gemaakt is.
Een flyer voor een event maken is niet zo gemakkelijk als het er uitziet ... er komt redelijk wat layout en inzicht bij kijken, net zoals een goede foto ... je hebt snapshots en je hebt foto's ...
dit is een snapshot spijtig genoeg
Sorry als het een beetje hard overkomt, maar ik krijg ook liever de waarheid te horen dan bloemetjes terwijl ze iets totaal anders denken ... je kan er alleen maar van leren
- voor een dergelijke reklame boodschap moet je zeker je eigen naam juist typen (een keer Bagus Steven en dan Baghus S?)
- het is 'designed by' trouwens ...
De naam viel me niet onmiddelijk op, maar de disignd bij was het eerste wat mij opviel aan deze foto! zeker direct aanpassen...
Ik ben ook niet helemaal te vinden voor de kleuren, maar voor tuning passen ze misschien wel...
De invulling van de tekst is ook iets te druk... Gewoon een vaste kleur of contour zou beter zijn, maar zeker zo niet...
De foto van de wagen zelf, mag er op de reflecties na wel zijn, verwerking is niet geslaagd...
greetz,
www.fotopie.be Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.
Ik volg de vorige meningen hier.
Not my cup of tea either...
Spellingsfouten zijn enorm storend en verder ben ik ook van mening dat deze eigenlijk eerder in fotobeoordeling thuishoort. Hij geeft teveel de indruk van heel snel in elkaar gestoken te zijn. Dit kan volgens mij veeeel beter gedaan worden.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
heb hem effe aangepast .de eigenaar van de wagen vond hem te gek
maar ja hij kent meer van auto's dan van foto's. daarom toch bedankt
voor de tips van de kenners hoe het beter zou kunnen .
voor die denken dat ze te hard zijn geweest . geen probleem kan wel tegen een stootje
liefst zo heb ik een reden om het volgende keer beter te doen .gegroet
Steven
erg grappig vind ik dit niet .ik zal dan ook uitzoeken wie mijn foto veranderd heeft
daar deze foto die er nu geplaatst is niet van mij is .en ik het model niet eens ken
ik vind het dan ook onsmakelijk om zulke grappen uit te halen .
Comment