Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door pichayandegeBekijk bericht
Heel mooi!
Ik veronderstel dat je niet wist dat die daar ging langskomen op dat moment?
toch wel!
't Komt hierop neer:
Al wat in LHR opstijgt in ZO-richting komt over ons heen gevlogen.
Ik volg via internet de bewegingen ("airborne" betekent: 22 minuten later boven ons huis).
Als het maar enigszins past worden de interessante toestellen op de "gevoelige plaat" vastgelegd, met een voorkeur voor de A380's.
Als het dan nog treft dat de maan in het zuidoosten hangt te wachten op zo een toestel dat precies onder haar passeert...
ik vind het een heel knappe foto met die maan erbij , maar ik heb zo mijn twijfels over de grootte van de maan t.o.v het vliegtuig. Is dat realiteit of photoshop ? Als 't realiteit is, is dat toch wel een zware toevalstreffer en dat zoiets dan nog 2 keer op een een rij lukt (deze op de link ook ) maakt het nog een beetje more incredible.
Ben dus reuzebenieuwd.
Hoedanook, realiteit of photoshop : goed gedaan !!!!
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
ik vind het een heel knappe foto met die maan erbij , maar ik heb zo mijn twijfels over de grootte van de maan t.o.v het vliegtuig. Is dat realiteit of photoshop ? Als 't realiteit is, is dat toch wel een zware toevalstreffer en dat zoiets dan nog 2 keer op een een rij lukt (deze op de link ook ) maakt het nog een beetje more incredible.
Ben dus reuzebenieuwd.
Ben dus reuzebenieuwd.
Ik heb hier ook mijn gedachte over..Ik zag dat deze opname rond 4 uur in de namiddag is gemaakt (Exif) met de maan al zichtbaar Ik zal straks ook eens op zoek gaan naar de maan..Maar ik vrees dat ik niets ga zien..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik heb hier ook mijn gedachte over..Ik zag dat deze opname rond 4 uur in de namiddag is gemaakt (Exif) met de maan al zichtbaar Ik zal straks ook eens op zoek gaan naar de maan..Maar ik vrees dat ik niets ga zien..
....en ook heel veel geluk, toch ? Dat vliegmachine moet immers ook nog juist in de buurt van die maan willen passeren...en dat heb je, zelfs met zeer veel geduld niet in de hand . Allez, ik wil maar zeggen, er was aan alle voorwaarden voldaan om deze megaplaat te kunnen schieten. Dat maakt het dan ook zo'n fantastische foto...zo eentje waar je allicht een euforisch gevoel bij krijgt al het je lukt dit op plaat vast te zetten, niet ?
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Dank u wel allemaal.
Ondertussen zijn de wolken hier weg (was al van vrijdagmorgen geleden)dus doe ik vandaag een nieuwe poging
Je hoort er nog wel van.
Comment