Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

landrover experience day

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• landrover experience day

Hoi iedereen

Heb net een landrover experience day achter de rug. En heb enkele fotos er van.
    Werd getrokken met een D300 en 18-200VR lens.
    Daarna een beetje bijgewerkt in lightroom.

foto 1

foto 2

foto 3

Er zijn er eigenlijk nog. Je kan ze bekijken op.

alvast bedankt voor de kritiek
    www.graphic-tools.be | Nikon F100 | Nikon D300 | Nikon AF-S VR DX 18-200mm f:3.5-5.6 G IF ED | Nikon AF-S 24-70mm f:2.8 G IF ED | Nikon AF 50mm f:1.8 D | Nikon 60mm f:2.8G ED AF-S Micro | Tokina AT-X 11-16mm f:2.8 Pro DX | Nikon SB-900

Re: landrover experience day

foto's zijn nogal aan de kleine kant op te oordelen.
    Foto's mogen tot 900 pix zijn in de lengte/ breedte

Comment

Groter posten is de boodschap... zeker in showcase. Als je niet weet hoe: er is nog steeds het testhoekje.
      Zo schuin gezette Landrovers; 'k hou automatisch mijn hoofd schuin om te zien wat er te zien valt. Mooie luchten, dat wel. Dus is die bewerking goed gelukt.
      De derde klopt helemaal niet met "de regels" van de compo bij voertuigen: de ruimte dient naar mijn zeer bescheiden mening toch vooraan, in de rijrichting, te zitten, niet achter de auto? Deze botst bijna knal tegen het kader. 'k Vind ook dat er te weinig beweging in de wagen zit, terwijl hij, aan het opspattende water te zien, wel degelijk aan het rijden was.
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

Comment

Er zitten een pak betere op uw site... enkele van die foto's kunnen meteen in een folder van LandRover
        Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
        Fuji : Fuji X10

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SMcLean Bekijk bericht
          Er zitten een pak betere op uw site... enkele van die foto's kunnen meteen in een folder van LandRover
          Ik volg volledig.
          Mvg,David
          [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
            Groter posten is de boodschap... zeker in showcase. Als je niet weet hoe: er is nog steeds het testhoekje.
            Zo schuin gezette Landrovers; 'k hou automatisch mijn hoofd schuin om te zien wat er te zien valt. Mooie luchten, dat wel. Dus is die bewerking goed gelukt.
            De derde klopt helemaal niet met "de regels" van de compo bij voertuigen: de ruimte dient naar mijn zeer bescheiden mening toch vooraan, in de rijrichting, te zitten, niet achter de auto? Deze botst bijna knal tegen het kader. 'k Vind ook dat er te weinig beweging in de wagen zit, terwijl hij, aan het opspattende water te zien, wel degelijk aan het rijden was.
            en ik volg hier volledig. Ze staan echt iets TE schuin, en de derde moet meer plaats krijgen vooraan. Voor de rest aardig gelukt, goeie belichting en mooie luchten.

Je draait bijna alle foto's 45° en volgens mij is dat iets te veel van het goede Afgezien daarvan zeker goeie foto's!

greetz,
            www.fotopie.be
            Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

Working...
            X