Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkele treinen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Enkele treinen

[Mod]

Je foto's waren veel te groot in pixels, MAX 900 pixels langste zijde. Daarom verwijderd
    Hier kan je vinden hoe je dat best doet Klik
    BDSizer kan je vinden in het forum Software -> eerste topic

In de forumregels staat ook te lezen dat je maar 3 foto's mag posten per topic en dit één maal per dag per subforum.

Soeki Wan

Graag jullie reacties
    Last edited by Soeki Wan; 28 maart 2009, 18:55.

Re: Enkele treinen

Als je echt commentaar wilt, denk ik dat je deze beter in Beginnershoek of Fotobeoordeling had geplaatst.
    Persoonlijk ben ik in ieder geval van mening dat ze niet in de Showcase-hoek thuishoren.

Toch even wat commentaren :
    - De composities, zijn voor alle 3 nogal wat rommelig. Bij nr 2 had je hier toch ook ervoor moeten zorgen dat beide lichten er volledig op stonden, bij Nr. 1 vraag ik me vooral af wat je nu eigenlijk hebt willen laten zien, er staat teveel op. Het getal 200 heeft wel een duidelijke plaats, maar voor de rest zie ik nog een 2 erboven, een raam en een openstaande deur ???
    Nr 3 heeft voor mij de beste compostie.

- Belichting : Nr. 3 is toch redelijk uitgebrand, net als de zonnevlek op foto 1.

In ieder geval blijven proberen en misschien eens even rondkijken op het forum waar je het best je foto's kwijt kan.
    Mvg,David
    [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Working...
    X