Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Murcièlago LP640 Roadster

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lamborghini Murcièlago LP640 Roadster

Nog een aantal foto's van toen ik een geleende 10-20 ben gaan testen. Ik heb, zoals te zien is aan de onderste foto, gezien dat de 10-20 op 10mm zich niet goed leent tot panningshots. Bijna ommogelijk om de auto er volledig scherp op te krijgen door de lensvervorming (hier enkel het midden van de auto scherp, ter hoogte van de air intakes). Ik beschouw de 3e foto dus als een gemiste kans. De andere 2 zijn genomen met een 70-200 2.8 IS

I will harness all available light with super-fast aperture lenses

Re: Lamborghini Murcièlago LP640 Roadster

Foto 2 is schitterend vind ik.

Trouwens, we zullen snel moeten zijn, deze wagen wordt binnenkort vervangen door zijn eigenaar, de nieuwe is al in bestelling en zal tegen de zomer geleverd worden

Ik denk niet dat de volgende eigenaar er zoveel km's mee zal doen als Rami nu, je komt hem echt overal tegen, schitterende wagen trouwens met het zwart/oranje interieur.

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

inderdaad, rami verwacht de LP560-4 tegen juli dacht ik 'k hoop dat hij ook weer zo subtiel zal zijn met toch een tikkeltje extremiteit zoals het oranje interieur nu. Echt een propere wagen in 't echt en zit eigenlijk enorm goed :-)

Comment

Ha, da's dezelfde zot die ik dinsdag door Mechelen centrum zag rondvliegen.
        Zalig geluid dat wel...
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

De tweede is echt mooi detail
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

Comment

Dit is hét gewoon. Proficiat met de plaats in de hof. Dik verdiend

De LP640 Roadster van Rami is idd een mooie auto maar met zijn nieuwe aanwinst gaat hij er nog iets meer op vooruit. De LP560-4 is gewoon mijn favoriete wagen van het moment (maak daar laatste jaren van als je de Gallardo Spyder meetelt).

Edit: @ PJH: graag high res link via PM aub van de eerste twee. Wil die graag als achtergrond. THX
            Last edited by W1ck3D; 23 maart 2009, 21:33.
            Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Comment

Het plaatje is volledig.
              congrats met je HOF.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

high res voor iedereen die ze wil:

de auto zelf:

De velg met het lambo logo:

Comment

Working...
                X