Eerste keer dat ik auto's probeer te fotograferen, als onderdeel van mijn "a-picture-a-day" projectje
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ferrari
Collapse
X
-
-
Re: Ferrari
Derde is voor mij de mooiste, compositie is niet slecht en de achtergrond trekt niet te veel aandacht.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
-
Van compo is de derde de beste maar wist niet dat ze bij Ferrari deze ook in het orange-rood hadden?Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtVan compo is de derde de beste maar wist niet dat ze bij Ferrari deze ook in het orange-rood hadden?
Comment
-
vind je ferrari het mooist op je eerste
maar jammer dat de achtergrond niet mee zit
trouwens proficiat met je verjaardag vandaagGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk berichtVolgende keer beter in sRGB trekken ipv aRGB.
Comment
-
-
Goede foto. Als positieve feedback zou ik je meegeven om bij het fotograferen van auto's een polariser te gebruiken. Daardoor vermindert de weerkaatsing van het licht in de ramen.Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be
Comment
Comment