Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bezoek Hessing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bezoek Hessing

Afgelopen week samen met een collega ben ik naar Hessing geweest wat een auto's!
    In de showroom stonden een paar lambo's en behoorlijk wat maserati's en nog een paar bentleys en rollsjes.
    Eenmaal weer buiten gekomen werden we nog even erop gewezen dat er in de garage een Bugatti Veyron stond voor een service beurt, we mochten wel naar binnen maar helaas geen foto's van maken, maar wel leuk om eens in de binnenkant te mogen kijken want hij lag zowat helemaal uit elkaar.
    Ook kreeg hij nog een update waarvoor ze 2 monteurs hebben laten komen van de fabriek en die waren een dikke week mee bezig om dit uit te voeren.

[1]

[2]

[3]

Grtz Jan
    Canon G1X, G7

Re: Bezoek Hessing

mooi Heb er ook al veel over die dealer gehoord. Moet leuk zijn om daar eens mogen tussen te wandelen. Leent zich ook goed voor mooie foto's heb ik al gemerkt.

Comment

foto 3 is echt wel knap gedaan.

Ben er ook al enkele keren langsgeweest, die witte 640 Roadster en de zwarte LP 560-4 staan er al even ondertussen ...

Ik ben vorige week op de terugweg van Geneva langs Affolter in Zwitzerland gereden ... die heeft zo'n 60 Lamborghinis in zijn showroom staan ... kwijlen met een grote K hoor

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

mooie reeks, maar mis een shot vanaf de snelweg.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          grt,bouk.
          Ik weet niet in Nederland, maar als je in België op de snelweg stopt om foto's te nemen kost je dat 250 Euro boete ... spreek van ondervinding
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            Ik weet niet in Nederland, maar als je in België op de snelweg stopt om foto's te nemen kost je dat 250 Euro boete ... spreek van ondervinding
            ja maar.........met een auto kan je toch pech krijgen en het verkeersgevaarlijk en onaanvaardbaar om verder te rijden?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              grt,bouk.
              Ja had zeker mooi geweest om dit te doen maar het is wel een erg drukke snelweg
              Het gebouw zelf is erg mooi in het avondlicht zie hun eigen site www.hessing.nl
              We hadden ook niet echt tijd hiervoor, we zijn nl hierna door gereden naar Hilversum Kroymans Ferrari dealer, we mochten overal foto's maken zelfs beneden maar vanwege een grote verbouwing was er geen museum maar toch hele mooie Ferrari's en Austin martin's gezien

Grtz, Jan
              Canon G1X, G7

Comment

Derde vind ik top!
                Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

vind de bewerking van je tweede mooi uitkomen
                  en proficiat met je verjaardag vandaag gezien in de kalender en zo hier terecht gekomen
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                    vind de bewerking van je tweede mooi uitkomen
                    en proficiat met je verjaardag vandaag gezien in de kalender en zo hier terecht gekomen
                    Klopt, weer een jaartje ouder dankje!
                    Zelf vond ik deze ook mooi uitkomen zo.(hij hangt ook in een lijstje 30x40 in de gang)

Grtz, Jan
                    Canon G1X, G7

Comment

Working...
                    X