Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Futuristic Firetruck

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Futuristic Firetruck

    Krijg maar niet genoeg van HDR...
    Hoe vinden jullie deze brandweerwagen alla 'robocop'?
    Is de nieuwste aanwinst van de brandweer van de luchthaven in Antwerpen.


    Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

  • #2
    Re: Futuristic Firetruck

    Ik vind hem zo , leuke bewerking.
    So much to do, so little time !
    http://franky289.fotopic.net/

    Comment


    • #3
      Re: Futuristic Firetruck

      mooie opname van een toch wel speciale truck

      Groeten,

      rudy

      www.vogelsvanbelgie.be
      Mvg,
      Rudy
      www.vogelsvanbelgie.be

      Comment


      • #4
        Re: Futuristic Firetruck

        Klasse
        Nikon D70S, Nikkor 18-70 DX, Tamron 70-300

        Comment


        • #5
          Re: Futuristic Firetruck

          Had de reflectie van het gebouw rechts in de deur er niet ingezeten, 'k had hem in MIJN HoF gezet.
          Bij een futuristisch voertuig denk je normaliter niet direct aan sfeer, maar deze heeft het wél. Knap!
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

          Comment


          • #6
            Re: Futuristic Firetruck

            Zonder de sterke halo-vorming zou hij helemaal af zijn.

            Bij de eerste foto in deze thread slaag je er wel in zo'n sterke hdr te realiseren zonder halo's, ik zou probeer hier hetzelfde toe te passen.

            ps. zeg deze foto snel bij je andere thread en vraag dat ze deze wissen, want je mag immers maar 1 thread per dag starten in showcase!
            Mijn foto's
            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

            Comment


            • #7
              Re: Futuristic Firetruck

              Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
              Had de reflectie van het gebouw rechts in de deur er niet ingezeten, 'k had hem in MIJN HoF gezet.
              Bij een futuristisch voertuig denk je normaliter niet direct aan sfeer, maar deze heeft het wél. Knap!
              Het gekke is dat de enige reflectie die je ziet horizontale lijnen en enkele raampjes zijn van de garagepoort. Ik heb ook een foto van de andere kant en ook daar zie je lijnen in de deur lopen. Nu blijkt dus dat in het glas van die deuren effectief lijnen lopen, maar dan wel diagonaal. Als je goed kijkt, zie je die ook op deze foto.
              Ik zal straks de andere foto's er ook opzetten.
              Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

              Comment


              • #8
                Re: Futuristic Firetruck

                Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                Zonder de sterke halo-vorming zou hij helemaal af zijn.

                Bij de eerste foto in deze thread slaag je er wel in zo'n sterke hdr te realiseren zonder halo's, ik zou probeer hier hetzelfde toe te passen.

                ps. zeg deze foto snel bij je andere thread en vraag dat ze deze wissen, want je mag immers maar 1 thread per dag starten in showcase!
                Ik zal straks nog eens een poging doen om de halo te verminderen, maar de lucht was die dag veel helderder dan die bij de Beech, waardoor je, als je dezelfde HDR-sterkte wilt, veel meer halo-vorming krijgt.

                PS: Er zijn toch meer dan 24u tussen de 2 threads?
                Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

                Comment


                • #9
                  Re: Futuristic Firetruck

                  Ik heb het even geprobeerd, maar zonder serieus te gaan Photoshoppen, krijg je de halo er niet uit.
                  Zelfs met neutrale settings in Photomatix blijf je een halo zien zoals hieronder...

                  Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

                  Comment

                  Working...
                  X