Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini's natuurlijk ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lamborghini's natuurlijk ...

Heb mij vandaag nog eens bezig gehouden met mijn collectie :

Lamborghini Diablo VT 6.0

Lamborghini Murciélago R-GT

Lamborghini Miura SV

Een klein fortuin bij elkaar

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Re: Lamborghini's natuurlijk ...

alle 3 kyosho??

zo bij den eerste wel het stof afdoen, op't venster dichtst bij de camera
    nikon stuff

Comment

prachtige opnames... die reflecties
      Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
      Fuji : Fuji X10

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
        alle 3 kyosho??

zo bij den eerste wel het stof afdoen, op't venster dichtst bij de camera
        Heb het stof afgedaan

Diablo is 1/18 van AutoArt
        Murcielago is 1/24 van Motorama
        Miura is 1/18 van Kyosho

Ik heb momenteel een Espada in 1/18 die onderweg is uit Hong Kong, gemaakt door AutoArt, de eerste die een groot model maakt van deze Italiaanse Rolls Royce

Mark

Comment

mijn madam is zot van mini's staan er hier al een 40-tal den helft is kyosho!
          man daar kan er toch niks aan ze, mag wel voor die prijs!
          nikon stuff

Comment

Strakke compo's en reflexies, getrokken op een plexiplaat?
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
              getrokken op een plexiplaat?
              Yep Zwart aan één kant, wit aan de andere kant ideaal dus ... alleen jammer dat er enkele krasjes op de zwarte kant staan , dus ik moet het model juist op de plaat zetten of in photoshop wegclonen.

Nu, met zwart met je toch in photoshop altijd stofjes weghalen, op een of andere manier zit er altijd stof op, terwijl ik de plaat continu met een microvezel doek (anti-statisch) afneem voordat ik het model er op zet.

Mark

Comment

echt nice! belichting EN reflecties!

Greetz,
                www.fotopie.be
                Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

Prachtig !
                  Heerlijk diepe kleuren en een mooi overtuigend zwart.
                  Mag ik het jammer vinden dat de reflectie er niet volledig op staat?
                  Als dat niet mag vind ik het nog steeds jammer dat je de reflectie van de wielen zo strak hebt afgesneden

Maar mooi gedaan hoor !

Comment

Mooie platen hoor...

Wat moet ik verstaan onder een klein fortuin trouwens?
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
                      Prachtig !
                      Heerlijk diepe kleuren en een mooi overtuigend zwart.
                      Mag ik het jammer vinden dat de reflectie er niet volledig op staat?
                      Als dat niet mag vind ik het nog steeds jammer dat je de reflectie van de wielen zo strak hebt afgesneden

Maar mooi gedaan hoor !
                      heb ik nog gehoord, de Miura heeft dit probleem niet, blijkbaar vinden sommigen het schitterend zo, anderen zouden liever de hele reflectie zien ... zal dit weekeinde mijn nieuwste aanwinsten eens fotograferen en hierop letten.

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      Mooie platen hoor...

Wat moet ik verstaan onder een klein fortuin trouwens?
                      Dat was een woordspeling , het zijn 'kleine' autootjes (zo'n 30cm lang) en toch kosten ze redelijk wat geld, die gele AutoArt Diablo zit toch rond de €100 en de zilveren Miura van Kyosho zal toch ook snel tussen de €80 en €90 kosten. Wat eigenlijk nog niets is, heb ook een 1/18 model dat bijna €400 gekost heeft ... elke hobby is duur hé (maar schaalmodellen én fotografie wordt wel heel duur )

Mark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                        heb ik nog gehoord, de Miura heeft dit probleem niet, blijkbaar vinden sommigen het schitterend zo, anderen zouden liever de hele reflectie zien ... zal dit weekeinde mijn nieuwste aanwinsten eens fotograferen en hierop letten.

Dat was een woordspeling , het zijn 'kleine' autootjes (zo'n 30cm lang) en toch kosten ze redelijk wat geld, die gele AutoArt Diablo zit toch rond de €100 en de zilveren Miura van Kyosho zal toch ook snel tussen de €80 en €90 kosten. Wat eigenlijk nog niets is, heb ook een 1/18 model dat bijna €400 gekost heeft ... elke hobby is duur hé (maar schaalmodellen én fotografie wordt wel heel duur )

Mark
                        Had je woordspeling wel gesnapt hoor, vroeg me enkel af wat die matchboxkes zo ongeveer moesten kosten
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Héél mooi Mark, voorkeur voor de 2e
                          Spijtig enkel dat de reflectie er niet helemaal opstaat moet nog beter geven volgens mij.
                          Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Had je woordspeling wel gesnapt hoor, vroeg me enkel af wat die matchboxkes zo ongeveer moesten kosten
                            Volgens mijn vrouwke veel te veel

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                            Héél mooi Mark, voorkeur voor de 2e
                            Spijtig enkel dat de reflectie er niet helemaal opstaat moet nog beter geven volgens mij.
                            Bedankt, zal de volgende keer op de reflecties letten.

Mark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                              (maar schaalmodellen én fotografie wordt wel heel duur
                              Ik ken het probleem, ik ben modelbouwer en geloof me, daar kruipt ook heel wat geld in. Vandaag nog een vliegtuigje vakkundig door midden gecrasht. Hij is ondertussen al terug opgelapt maar ik was er toch even niet goed van ;-)

Comment

Working...
                              X