Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
geeft wel leuk effect maar ik zou auto toch met neus naar mij toegedraaid hebben...
nu lijkt het maar ne simpele audi 80 terwijl de voorkant er toch beter uitziet...
trouwens beestig autoke
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
geeft wel leuk effect maar ik zou auto toch met neus naar mij toegedraaid hebben...
nu lijkt het maar ne simpele audi 80 terwijl de voorkant er toch beter uitziet...
Er lijkt iets niet te kloppen.
Ik denk dat je niet 100% recht voor de auto stond, je wou hem mooi recht en "in het midden" maken maar het lijkt alsof de achtergrond niet recht staat. De lijn waar de klink in staat (bij de deur bij op de achtergrond) lijkt me schuin te lopen.
Wow, veel woorden voor iets wat waarschijnlijk veel simpeler uit te leggen is ;-)
Ik vind je belichting net wel erg mooi. Het silhouet is inderdaad mooi.
Extra belichting had het niet noodzakelijk beter gemaakt hoor, vaak krijg je lelijke lichtvlekken en reflecties en, en, en, en, ...
De gloed op de velgen is erg leuk en ook het blauwe licht is leuk. Heb je dat gedaan door je witbalans te veranderen?
begrijp mij niet verkeerd hé foto is beestig goed maar ik zie die auto gewoon liever aan de voorkant
van u trouwens?
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
Prachtige wagen, en foto 1 vind ik prima zo, zelf zou ik de ruiten in ps een beetje donkerder maken, maar verder mooi gedaan.
Ik heb in mijn zotte jaren nog een replica gehad hiervan, natuurlijk geen centen voor het echte werk (was 22j) en dus een 80 1.9 Tdi Avant volledig omgebouwd. Had zelfs 18 inch CUP replica velgen en Recaro zetels met leder overtrokken ... zwart leder in een knalgele Audi (dat was naast deze blauwe tint een officiele kleur op de RS2 trouwens) Ik had mijn garagist zelfs zo ver gekregen om originele RS2 logo's te bestellen op het chassisnummer van een echte RS2 die hij verkocht had ... Audi AG wou ze anders niet leveren
Mijn wagen kon zo naast de echte staan ... als ze stilstonden toch, eenmaal gestart droop ik af met mijn staart tussen mijn benen ... 't was toch ne schone tijd, niet getrouwd, geen kinderen en centjes verdienen ... daarna een firmawagen gekregen en hem met pijn in het hart verkocht ... zes maanden later was ie rond een boom geplooid
Comment