Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

M Lines

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • M Lines

    Hello,

    Ik wil een 10-22
    Is het wat



    Groetjes
    Eric
    Flickr

  • #2
    Re: M Lines

    is het wat.... ik vind deze persoonlijk niet geslaagd qua compo (links nog een klein stukje naafdop, rechts wat verdwaalde schaduw, en je brengt hier noch bepaalde details mooi in beeld noch geef je een beeld van de gehele wagen), ...

    echter, op het andere forum zaten er wél geslaagde foto's tussen. Dus, imho de verkeerde keuze gemaakt

    edit: ik zie net je andere topics bij 'fotobeoordeling'.... daar vind ik dus eigenlijk betere foto's tussen zitten
    Last edited by R&B; 21 januari 2009, 02:05.

    Comment


    • #3
      Re: M Lines

      Deze valt een beetje tegen, de compo is niet geslaagd, en je hebt een witte lijn op de grond, probeer deze altijd te vermijden, geeft een rommelige indruk.

      Ik weet niet op welk ander forum je nog zit, maar wil zeker meer zien van deze wagen.

      Ik heb zelf ook een EF-S10-22 lens, en deze is heel goed om auto's op een beurs mee te trekken, maar hou er rekening mee dat je tot 12mm redelijk wat vervorming krijgt, kan mooi zijn hoor, begrijp me niet verkeerd hier, maar kan ook storend zijn.

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: M Lines

        Oorspronkelijk geplaatst door R&B Bekijk bericht
        is het wat.... ik vind deze persoonlijk niet geslaagd qua compo (links nog een klein stukje naafdop, rechts wat verdwaalde schaduw, en je brengt hier noch bepaalde details mooi in beeld noch geef je een beeld van de gehele wagen), ...

        echter, op het andere forum zaten er wél geslaagde foto's tussen. Dus, imho de verkeerde keuze gemaakt

        edit: ik zie net je andere topics bij 'fotobeoordeling'.... daar vind ik dus eigenlijk betere foto's tussen zitten
        Thx voor de comment
        Dacht net dat deze compo iets had door de "andere" soort uitsnede.
        Mijn bedoeling hier was voor die brede vormen te benadrukken dat de voorste kas heeft.
        Volgende keer beter dan

        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        Deze valt een beetje tegen, de compo is niet geslaagd, en je hebt een witte lijn op de grond, probeer deze altijd te vermijden, geeft een rommelige indruk.

        Ik weet niet op welk ander forum je nog zit, maar wil zeker meer zien van deze wagen.

        Ik heb zelf ook een EF-S10-22 lens, en deze is heel goed om auto's op een beurs mee te trekken, maar hou er rekening mee dat je tot 12mm redelijk wat vervorming krijgt, kan mooi zijn hoor, begrijp me niet verkeerd hier, maar kan ook storend zijn.

        Mark
        Hey Mark,

        Ook hier bedankt voor de comment, zoals hierboven reeds gezegd vond ik het persoonlijk nog meevallen de compo.
        Ik zal de witte lijn of storende onderwerpen volgende keer beter in het oog houden, is ook eerste keer dat ik auto's doe.
        Wat hier ook wel moeilijk was dat de zon er plat opzat en dat gaf vaak storende schaduwen of overbelichtingen.
        Heb je soms voorbeelden met de 10-22 lens?
        En het andere forum zal http://autoforum.be/index.php zijn volgens mij, de rest staat op mijn Flickr.

        Groetjes
        Eric
        Last edited by Rikske_007; 21 januari 2009, 16:14.
        Flickr

        Comment

        Working...
        X