Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Countach

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lamborghini Countach

    Hello,

    nog even een plaatje van mij van vorige zomer, een vrij zeldzame Lamborghini Countach Quattrovalvole van eind jaren 80 :



    We hebben deze foto zelfs voor een hele case study gebruikt om te laten zien hoe je van een nogal 'tamme' foto naar dit resultaat kan komen. Als iemand intresse heeft, dit is de link : Countach Case Study

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

  • #2
    Re: Lamborghini Countach

    deze is jaaaaaren mijn "jongensdroom" geweest en hing voortdurend op mijn kamer tegen de muur

    naast dat stukje nostalgie heb je deze knappe bolide er knap opstaan
    Omgeving is mooi, scherpte, kleuren, ...

    (knappe tutorial ook )
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Lamborghini Countach

      prachtwerk
      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
      *BD1034BE

      Comment


      • #4
        Re: Lamborghini Countach

        Zeer mooi en goede uitleg om tot het gewenste resultaat te komen
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

        Comment


        • #5
          Re: Lamborghini Countach

          Hmm.. Vind de lucht toch te onnatuurlijk..
          Wel een goed idee als hij wit was - maar het verschil in licht met de voorgrond is mij toch iets te groot.
          Voor de rest wel goed, maar zou aan die lucht toch nog wat werken.

          Comment


          • #6
            Re: Lamborghini Countach

            Mooi resultaat maar vooral een erg leerrijke 'Case Study'. Voor mij persoonlijk is het interessant om te zien dat de originele foto eigenlijk helemaal niet speciaal is. Ikzelf gebruik momenteel zelden photoshop en bewerk m'n foto's enkel met lightroom. Misschien in de toekomst toch iets meer tijd steken in het nabewerken met photoshop, al ben ik persoonlijk géén voorstander van het samenvoegen van verschillende elementen uit verschillende foto's.
            www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

            Comment


            • #7
              Re: Lamborghini Countach

              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
              Hello,

              nog even een plaatje van mij van vorige zomer, een vrij zeldzame Lamborghini Countach Quattrovalvole van eind jaren 80 :



              We hebben deze foto zelfs voor een hele case study gebruikt om te laten zien hoe je van een nogal 'tamme' foto naar dit resultaat kan komen. Als iemand intresse heeft, dit is de link : Countach Case Study
              Mark

              Als grote lambo fan , kan ik toch niet ontbreken met een woordje commentaar.
              Ik vindt het altijd leuk om deze wagen tegen te komen , en vindt de foto meer dan geslaagd.
              Hier is iemand in de buurt met een murcielago , en wil hem eens gaan vragen om foto's te maken , maar ik denk dat hij hem verkocht heeft voor een A5 .
              Of met wat geluk heeft hij hem nog , en zie ik hem er mee in de zomer.

              Groeten ,

              Rohnny
              Last edited by Soeki Wan; 16 januari 2009, 21:39.
              Groeten , VDSDigit@l

              Comment


              • #8
                Re: Lamborghini Countach

                Thx voor de link, zeer bruikbaar!!!
                En wat een auto
                Flickr

                Comment

                Working...
                X