Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bmw e30 - 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bmw e30 - 2

ik post deze nog maar eens in de showcase omdat de foto's aansluiten op het andere topic dat in ditzelfde subforum staat 'bmw E30 - 1' , maar dan weliswaar op een andere locatie en een ander moment...

Voor de derde foto vrees ik dezelfde commentaar als op de foto's van de mondeo, maar persoonlijk kan ik dit soort foto's waarin de omgeving een prominente rol speelt en mede de aandacht trekt wel smaken...al vermoed ik dat er hier weinig liefhebbers van dat genre zitten, ik zet hem er dus toch maar bij.

Laat de commentaar maar komen

Re: Bmw e30 - 2

Eerste is mooi, maar dat wist je al veronderstel ik

Foto 2 is een mooi detail, past wel in een volledige reportage vind ik.

Foto 3 zou een heel stuk beter uitkomen als de auto ietsjes groter te zien was en echt rechts onder in de hoek zou staan (rule of thirds weet je nog ), nu staat ie een beetje 'te' in het midden vind ik.

Voordat iedereen hier weer opspringt dat dergelijke foto's niet kunnen, hou er rekening mee dat voor een magazine dergelijke shots heel goed uitkomen, de editor kan deze mooi over twee facing pages monteren en op de linker pagina nog wat text plaatsen.

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

1&2 zeer knap, derde kan mij niet bekoren
      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
      www.cromagnonman.be

Comment

Die eerste heeft wel iets.

Mooi door zijn eenvoud.
        En het spel met zwarten en het wit van de auto.

Groetjes
        Skitch
        "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
        Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Working...
        X