Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cinematique

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• cinematique

Ergens in industrieel Wallonië...

Auto op voorgrond ken ik niet, lijkt mij kleine Amerikaanse sedan uit de 1980s.
    Op achtergrond Mercedes w123 300D

Interieur van beeldschone Mercedes w110 230 automatic.

Wagens staan al jaren stil, maar in relatief goede staat.

Regen en industriele machinerie bemoeilijkten wel het fotograferen.
    Foto's beetje bewerkt in cinéma-stijl.
    Last edited by caleido; 19 december 2008, 18:52.

Re: cinematique

klein puntje van kritiek (c.q. feedback..) 1e foto is de sfeer mooi, alleen de kader vind ik erg zwaar..In foto 2 gaat heel veel detail verloren van het interieur...en dat is erg jammer..

Comment

Alletwee bijzonder mooi! Net een afrekening in het ganstermilieu, sfeer goed weergegeven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
        klein puntje van kritiek (c.q. feedback..) 1e foto is de sfeer mooi, alleen de kader vind ik erg zwaar..In foto 2 gaat heel veel detail verloren van het interieur...en dat is erg jammer..
        Kader in eerste diende puur om associatie met een filmdoek op te brengen.

In de 2de heb ik spotgemeten op het stuur. Het was ook pikdonker, de wagen staat binnen en de ramen liggen onder dikke laag stof... Vind het persoonlijk wel sfeervol om de klemtoon te leggen op reflectie van het dashboard en stuurwiel. Inflitsen was geen optie en langere sluitertijd gaf uitgebrand stuurwiel en ramen. Not good.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
          Kader in eerste diende puur om associatie met een filmdoek op te brengen.

In de 2de heb ik spotgemeten op het stuur. Het was ook pikdonker, de wagen staat binnen en de ramen liggen onder dikke laag stof... Vind het persoonlijk wel sfeervol om de klemtoon te leggen op reflectie van het dashboard en stuurwiel. Inflitsen was geen optie en langere sluitertijd gaf uitgebrand stuurwiel en ramen. Not good.

Ik begrijp je helemaal...Ik werd wat gevangen door nostalgie, daar mijn vader vroeger een net eender model had...Het was 1 van de laatste 'echte' mercedessen, met deuren als een kluisdeur, en zo'n mooie ouderwetse blaupunkt-radio in het dashboard.. (helaas al verdwenen op dit exemplaar, zie ik..) voor mij is het pure nostalgie!! En mooie herinneringen!! Ik begrijp dat de omstandigheden niet altijd even ideaal zijn...Groetjesss!!

Comment

Eerste heeft een hele mooie sfeer.
            I put the sexy in dyslexia

Comment

Eerste is al mooi maar ik vind de tweede subliem. Heel mooie sfeer.
              SITE: http://www.xraypictures.be
              FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xray Bekijk bericht
                Eerste is al mooi maar ik vind de tweede subliem. Heel mooie sfeer.
                Mee eens
                www.indetailfotografie.nl

Comment

Working...
                X