Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
filmhelikopter
Collapse
X
-
-
Re: filmhelikopter
Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk berichtHeel scherpe foto's, kan je daar eens een woordje uitleg bij geven ? Wie ? wat ? etc. ?
deze opnames zijn genomen tijdens het draaien van de Gentse film 'Closer' in Sint-Pietersleeuw. zoals je aan de lucht van de eerste foto kan zien heeft het tussendoor zwaar zitten regenen waardoor de helikopter nog terug moest naar de basis om de lens schoon te maken... uiteindelijk hebben we die dag nog één van de mooiste beelden van de film kunnen schieten,ondanks het weer5DmkIII en wat glas
Comment
-
eens investeren in een lens coat
scherpe beelden maar bij een heli wil ik toch wat beweging in de rotors zienmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
groot gelijk Devid
ik heb dat geprobeerd, maar zelfs bij foto 2 op 1/80 (op 400mm uit de hand!) kreeg ik weinig beweging in de rotor
natuurlijk bij de andere foto's is de sluitertijd een pak korter dus daar had ik eventueel wel wat meer mee kunnen spelen5DmkIII en wat glas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdspds Bekijk berichtPS, voor wat staat bokeh?
Mooie foto's. Ik vind die eerste super tussen het groen
Comment
-
1/80 en geen beweging in de rotor
normaal heb je al mooi bewegingseffect bij 1/125 of 1/200
ben je zeker dat het geen 1/800 ste wasmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht1/80 en geen beweging in de rotor
normaal heb je al mooi bewegingseffect bij 1/125 of 1/200
ben je zeker dat het geen 1/800 ste was
bij de andere 2 was de sluitertijd wel een pak korter...5DmkIII en wat glas
Comment
-
knappe reeks scherpe beeldenJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Comment