Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

easyJet @ Madeira (Portugal)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• easyJet @ Madeira (Portugal)

In september naar Madeira op vakantie geweest. Het is een prachtig eiland, met een al even prachtige luchthaven!
    Deze foto's zijn genomen van op het balkon aan het luchthavengebouw. Een echte aanrader voor vliegtuigfotografen!

flickr

Re: easyJet @ Madeira (Portugal)

Nummer 1! Keep up the good work

Madeira staat ook op mijn verlanglijstje, ben dit najaar toch maar naar Lanzarote gegaan. Ook niet slecht hoor

Ik ben ook een keertje te Madeira geweest en 1x een tussenlanding gemaakt en het is toch wel hard remmen hoor,
    spijtig had ik toen nog geen eigen fototoestel, laat staan een digitale.

Heb je ook foto's van het binnenland, heb je met die slede de afdaling gedaan in dat mooie dorpje?

Comment

Bedankt voor de reactie!

Hier staan enkele foto's van het eiland: http://forum.belgiumdigital.com/f40/madeira-239416.html
      Het is een prachtig eiland, een echte aanrader!
      flickr

Comment

Ondanks het feit dat ik de 2de qua standpunt beste vind, ga ik toch voor de eerste Was blijkbaar geen al te best weer toch...

En als ik nog een aanrader mag geven...Barcelona El Prat. Niet veels groot verkeer, maar wel non-stop 3, 4, 5 vliegtuigen in approach en heel mooie standplaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Devon Rex Bekijk bericht
          Ondanks het feit dat ik de 2de qua standpunt beste vind, ga ik toch voor de eerste Was blijkbaar geen al te best weer toch...

En als ik nog een aanrader mag geven...Barcelona El Prat. Niet veels groot verkeer, maar wel non-stop 3, 4, 5 vliegtuigen in approach en heel mooie standplaatsen.
          Het weer was even wat minder... het kan daar snel veranderen met de vele bergen. Maar aan de kust was het meestal prachtig weer !

En bedankt voor de aanrader! Ik ben nog in Barcelona geweest, maar nog nooit gaan 'spotten' aan de luchthaven daar.
          flickr

Comment

2 mooie

Greetings,
            Schanske

Comment

2 knappe platen

Comment

Working...
              X