Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Suzuki Hayabusa 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Suzuki Hayabusa 2008




    of
    Canon 1 DMK2,Canon Eos 40D,Grip BG-E2,Canon 24-105L ,70-200f2.8 L USM,Speedlite 430 EX,CF-Extreme III 4GB ,IXUS 55,Lowepro computrekker AW,http://glennpottier.fotopic.net

  • #2
    Re: Suzuki Hayabusa 2008

    Posted in showcase.. so that means for you it's so why ask if it's or if in doubt, post in the discussion forum. I can never work out why people just ask that when the post here

    Anyway, great ebay photo. Nothing more. Sorry, there's too much distracting detail in the background. It really looks like it was pulled out the garage and snapped.
    Even in that location you could do a lot more to show the bike a lot better.

    Maybe a lower or even higher camera position, being careful to see what's in the background. Streetlight poking out of a motorbike aren't too good.
    Turn the bike around so there are more trees in the background and less houses?

    Experiment some more is what I suggest, look through the magazines and see how the bikes are shot in there.
    Good luck.

    Comment


    • #3
      Re: Suzuki Hayabusa 2008

      kan me vinden in de reacte van trebs

      Comment


      • #4
        Re: Suzuki Hayabusa 2008

        heel slechte opname van een toch wel mooi onderwerp.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Suzuki Hayabusa 2008

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          heel slechte opname van een toch wel mooi onderwerp.
          grt,bouk.

          Mss e-bay achtig maar bij mijn weten is de foto scherp, zijn de kleuren best OK en het zwart komt toch redelijk over (zit mss hier en daar dicht OK) en de kadrage is imho goed, maar om nu te zeggen een heel slechte opname? nee daar ben ik het niet mee eens, OK hij heeft in showcase gepost dus mag zich aan harde kritieken verwachten maar dit is er wel een beetje over denk ik.

          Foto had beter in fotobeoordeling gestaan, volgende keer beter glenn!


          Blijven proberen !

          Comment


          • #6
            Re: Suzuki Hayabusa 2008

            Voor mij een droommoto maar de foto kan idd wel wat beter qua compostie en vooral achtergrond. Ik heb een affiche van dit model op het werk hangen en elke keer droom ik weg.
            Pain is temporary; victory is forever!

            Comment


            • #7
              Re: Suzuki Hayabusa 2008

              zo'n beest van een moto (goed bedoeld ) verdient mijns inziens ook een betere setting.

              akkoord, de hayabusa staat er scherp op en de kleuren zijn ok maar daar stopt een foto niet.

              Neem deze bak eens mee naar de waterkant (kanaal of zo) en laat je daar eens helemaal creatief gaan (hoge en lage camerastandpunten, close-ups, ...) Laat ook de moto langs alle zijdes zien : Hij verdient en roept erom!
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • #8
                Re: Suzuki Hayabusa 2008

                Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                Mss e-bay achtig maar bij mijn weten is de foto scherp, zijn de kleuren best OK en het zwart komt toch redelijk over (zit mss hier en daar dicht OK) en de kadrage is imho goed, maar om nu te zeggen een heel slechte opname? nee daar ben ik het niet mee eens, OK hij heeft in showcase gepost dus mag zich aan harde kritieken verwachten maar dit is er wel een beetje over denk ik.

                Foto had beter in fotobeoordeling gestaan, volgende keer beter glenn!


                Blijven proberen !
                Volgens mij had Bouk de Hayabusa in een wei met koeien en een zonsondergan gezien...

                Ik ben het met je beoordeling volledig eens. Het is en blijft een prachtige motorfiets.
                Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                Website : http://runaque.deviantart.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Suzuki Hayabusa 2008

                  Granted, de achtergrond is totaal verkeerd en ook de compositie is weinig uitdagend, maar de kleuren en afwezige reflecties zijn daarentegen nagenoeg perfect, en dat is nu juist iets waar de meeste mensen de grootste moeite mee hebben.

                  Ga dus effe een stukje tuffen en maak mooie foto's op een bij voorkeur grauwe locatie, dan springt de motor er enorm goed uit als je deze kleuren weet te behouden. Foto's van strak opzij doen het goed als de motor op de bok staat. Wees perfectionistisch !

                  Comment

                  Working...
                  X