Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vergane glorie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vergane glorie

    Deze vissersvloot ligt te wachten tot ze gesloopt worden in de Gentse haven.
    De bergen achter de boten zijn schroothopen, dus zo zie je het voor en na...
    Ik heb er met photoshop een gradueel filter opgezet en de foto met bedoeling wat donkerder gelaten om een grimmige sfeer weer te geven. Deze boten zijn dan ook aan het einde van hun leven...
    of ?



    Groet
    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

  • #2
    Re: Vergane glorie

    Kijk met weemoed naar deze foto; heb misschien nog op een ervan gevaren............

    Over de foto : Heb een beetje twijfel/gemengde gevoelens of de filter iets bijdraagt; had graag linkje gezien naar het origineel.

    Offtopic : Mag ik weten waar je deze genomen hebt; zou er graag eens wat licht gaan stelen
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #3
      Re: Vergane glorie

      Offtopic : Mag ik weten waar je deze genomen hebt; zou er graag eens wat licht gaan stelen
      in de Gentse haven.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Vergane glorie

        Offtopic : Mag ik weten waar je deze genomen hebt; zou er graag eens wat licht gaan stelen [/QUOTE]



        Nu liggen er deze vissersboten en een marineschip dat zo goed als volledig gesloopt is...


        Dit is de originele

        groet
        Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

        Comment


        • #5
          Re: Vergane glorie

          Kvind het wel iets hebben. Geef mij maar de foto met de filter.
          Enkel jammer dat je niet dichterbij bent geraakt (in mm of gewoon in persoon).

          Vind deze veel beter dan je foto van de kraan in de gentse haven.

          Grtz
          'Keep on Clicking'
          Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

          Comment


          • #6
            Re: Vergane glorie

            hoi,

            Vrijdagmiddag ga ik eens terug gaan denk ik en dan m'n tele erop zetten en statief eronder. Ik zal het resultaat dan ook wel eens posten. Zoals het ernaar uitziet zou het dan beter moeten lukken met het mooie weer dat op komst is

            groet
            Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

            Comment


            • #7
              Re: Vergane glorie

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              Offtopic : Mag ik weten waar je deze genomen hebt; zou er graag eens wat licht gaan stelen
              in de Gentse haven.
              grt,bouk.
              Hier in Belgie is diesel nog niet zo goedkoop dat ik ne halve dag ga rondrijden
              α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
              Flickr____No place to be

              Comment


              • #8
                Re: Vergane glorie

                Zeker nie als ge me nen defender rondcruist
                Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

                Comment

                Working...
                X