Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshoot: Porsche Cayman S

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshoot: Porsche Cayman S

    Vorige week deze schitterende Porsche voor mijn lens gehad. Bij deze 3 foto's.






  • #2
    Re: Photoshoot: Porsche Cayman S

    Zou er liever eens mee rijdenDe tweede in Z/W komt als beste uit de reeks
    Bij de eerste vindt ik het zonlicht dat erop schijnt storend. De achtergrond en schuine compositie zie ik als een meerwaarde aan de Cayman in de laatste foto.
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #3
      Re: Photoshoot: Porsche Cayman S

      De eerste is de beste, maar een wit doorschijnscherm links had hem helemaal perfect gemaakt, nu is de gele schijn van de zon net iets te veel aanwezig, maar toch een schitterende foto, en zeker in PhotoShop nog beter te maken :


      Heb hier een stuk van de voorbumper 'copy/pasted', dan desaturate en licht transparent gemaakt, dan de nummerplaat nog eens 'copy/pasted' om de rode tekens terug te krijgen en een white point op de witte plaat gezet om deze echt wit te krijgen ... minder dan één minuut werk ...
      PS Als je wil haal ik deze foto terug weg hé, wou gewoon effe laten zien wat ik er aan zou veranderen.
      Een kleine tip, als je de wagen in deze foto ietsjes meer naar achter gezet had zou het Porsche logo op de velg rechtstaan ... 't is een detail, maar ik let er altijd op ... beroepsmisvorming denk ik, zet het zelfs regelmatig in PS nog perfect recht ...

      Ben geen fan van z/w bij moderne wagens, maar wel van een vol zijaanzicht, dus foto 2 is best wel geslaagd.

      Foto drie vind ik zelf de minste eerlijk gezegd, het schuine stoort me niet, maar die trailers op de achtergrond zou ik wegshoppen, ze horen niet bij de wagen en door hun kleur vallen ze nog op ook, als ik had moeten kiezen had ik de derde foto in z/w gezet, dan viel het blauwe van de opleggers niet zo op.

      Toch drie mooie foto's !

      Mark
      Last edited by LamboCars; 6 oktober 2008, 21:31.
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Photoshoot: Porsche Cayman S

        Dank je Mark.
        Ikzelf vind die gele schijn niet echt storend. Maar bedankt voor de tip! Als je wil mag je met dat eens even ietsje uitgebreider sturen via pm ofzo. Ben niet zo superhandig met PS.
        Wat betreft dat logo in de wielen geef ik je gelijk. Al vind ik dat bij die foto dan ook weer niet echt opvallen. Ik had er trouwens de rest van de shoot wel vrij duidelijk op gelet mbt detailfoto's.

        Comment


        • #5
          Re: Photoshoot: Porsche Cayman S

          Mooie reeks met de derde als minste. Daar werkt de achtergrond niet echt mee.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment

          Working...
          X