Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
2008 BMW E81 Sportshatch
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: 2008 BMW E81 Sportshatch
Knappe wagen, scherp getrokken, mooie standpunten ingenomen, derde is een pareltje
Tip:de nummerplaten volledig wegshoppenJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
-
Bedankt Cromagnonman!
Ja, die nummerplaten ... ik weet het hoor, maar ik ben niet zo'n krak in fotoshop.
Comment
-
vind alleen de ingenomen camerastandpunten mooi.
maar de boel glimt te veel en is nogal donker.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
mooie reeks,nr 2 kan mij wel bekoren,een mooie compositie maar een drukke achtergrond en de cauffeur in de wagen zou ik de volgende keer vermijden.www.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
Comment
-
Ja, die nummerplaten ... ik weet het hoor, maar ik ben niet zo'n krak in fotoshop.
vind alleen de ingenomen camerastandpunten mooi.
maar de boel glimt te veel en is nogal donker
grt,bouk.
Het donker beeld kan ook wel door de gekozen vignetering komen
mooie reeks,nr 2 kan mij wel bekoren,een mooie compositie maar een drukke achtergrond en de cauffeur in de wagen zou ik de volgende keer vermijden.
Zelf zie ik niets mis aan de achtergrond maar das dan persoonlijkJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
Mooi hoor Cromagnon. Ik ga me er toch eens wat meer moeten mee bezig houden.
Bedankt voor de reacties!
Comment
-
Knappe reeks
Comment
-
schoon foto's van ne ferme ketel
Vind de nummerplaten in de originele pics niet storen maar moet wel zeggen dat het beter is als ze helemaal wegzijn
Tips zijn al gezegd : chauffeur even laten uitstappen en als je niet goed bent in Photoshop : schroevendraaier mee en platen afvijzenWith Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk berichtTips zijn al gezegd : chauffeur even laten uitstappen en als je niet goed bent in Photoshop : schroevendraaier mee en platen afvijzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk berichtEn wat als het een sticker is? Hahahah!!!With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Neenee, ik ben tevreden met de getoonde resultaten alsook de eigenaar. Meer hoeft voor mij niet.
Bedankt mannen!
Comment
Comment