Ik heb vandaag een foto voor een collega gemaakt, ik hoop dat hij hem mooi vind.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Suzuki
Collapse
X
-
Suzuki
Mijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800wLabels: Geen
-
-
Re: Suzuki
Dan hoop ik voor U dat hij van die storende kader houwt.Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtDan hoop ik voor U dat hij van die storende kader houwt.
Ik had graag mijn foto beoordeeld gezien!! niet mijn kadertje, (dit is persoonlijke smaak)Mijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w
Comment
-
Een motor in sprankelende kleuren en lekker scherp.
Heb je Orton op de achtergrond losgelaten?
Ik heb alleen moeite met het decor. De natuur is allesbehalve de biotoop van dit beest.
Hier heeft ooit een foto gestaan van een motor, geparkeerd op een havenkade; machines en kranen op de achtergrond.
Dat vond ik beter passen bij zo'n "stalen ros".
Maar ja ... wie ben ik?Last edited by Jos Vanhengel; 11 september 2008, 15:13.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dare2fly Bekijk berichtExpositieforum voor foto’s met transportmiddelen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten
Ik had graag mijn foto beoordeeld gezien!! niet mijn kadertje, (dit is persoonlijke smaak)
motor staat er heel mooi op
maar had liever een ander achtergrond gezien
mvgik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtHeb je Norton op de achtergrond losgelaten?
-een liefhebber van oud engels ijzer.....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mingh Bekijk berichtop een foto over motoren is dat wel erg toepasselijk.... Met Norton op de voorgrond misschien nóg mooier
-een liefhebber van oud engels ijzer.....
Foutje van de administratie.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtIk heb alleen moeite met het decor. De natuur is allesbehalve de biotoop van dit beest.
Hier heeft ooit een foto gestaan van een motor, geparkeerd op een havenkade; machines en kranen op de achtergrond.
Dat vond ik beter passen bij zo'n "stalen ros".
Niet dat het persé een industriële achtergrond moet zijn; een stukje groen kan gerust een controversiële setting zijn. Maar dit vind ik gewoon te druk.
Oké, de motor zelf staat er misschien wel goed op; maar alles zinkt wat weg nu...
Grtz,
PalladioYou're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Comment
-
vraag me wel af, of de kleuren reëel zijn, het frame en de velgen lijken me wat te blauw.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtvraag me wel af, of de kleuren reëel zijn, het frame en de velgen lijken me wat te blauw.
grt,bouk.
Ik vind ook de achtergrond (en ondergrond) zeker niet passend bij dit type motor, het is een baanmotor, die hoort niet thuis op zandweggetjes.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Expositieforum voor foto’s met transportmiddelen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten
Ik had graag mijn foto beoordeeld gezien!! niet mijn kadertje, (dit is persoonlijke smaak)Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
zie het positief, jij krijgt tenminste nog kritiek ! !
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtVoor mij hoort de kader bij de foto, en als deze voor mij storend is dan is dat aan U om hier de juist conclusies uit te trekken.Ofwel trekt ge U niets aan van mijn mening of kijk je eens met andere ogen naar Uw foto.
Comment
Comment