Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Een motor in sprankelende kleuren en lekker scherp. Heb je Orton op de achtergrond losgelaten?
Ik heb alleen moeite met het decor. De natuur is allesbehalve de biotoop van dit beest.
Hier heeft ooit een foto gestaan van een motor, geparkeerd op een havenkade; machines en kranen op de achtergrond.
Dat vond ik beter passen bij zo'n "stalen ros".
Maar ja ... wie ben ik?
Last edited by Jos Vanhengel; 11 september 2008, 15:13.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Ik heb alleen moeite met het decor. De natuur is allesbehalve de biotoop van dit beest.
Hier heeft ooit een foto gestaan van een motor, geparkeerd op een havenkade; machines en kranen op de achtergrond.
Dat vond ik beter passen bij zo'n "stalen ros".
Ik heb een beetje dezelfde mening. Dit beestje zou beter tot zijn recht komen in zijn natuurlijke habitat.
Niet dat het persé een industriële achtergrond moet zijn; een stukje groen kan gerust een controversiële setting zijn. Maar dit vind ik gewoon te druk.
Oké, de motor zelf staat er misschien wel goed op; maar alles zinkt wat weg nu...
Grtz,
Palladio
Last edited by Palladio; 11 september 2008, 23:36.
Reden: typo
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
vraag me wel af, of de kleuren reëel zijn, het frame en de velgen lijken me wat te blauw.
grt,bouk.
Dat is een witbalansprobleem, de motor staat in de schaduw, en de achtergrond wordt belicht door de zon. De camera heeft de witbalans van de achtergrond juist gezet, en daardoor is de motor te blauw. Verschillende soorten licht in één foto, het is bijna onmogelijk om er een perfecte foto van te maken.
Ik vind ook de achtergrond (en ondergrond) zeker niet passend bij dit type motor, het is een baanmotor, die hoort niet thuis op zandweggetjes.
Expositieforum voor foto’s met transportmiddelen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten
Ik had graag mijn foto beoordeeld gezien!! niet mijn kadertje, (dit is persoonlijke smaak)
Voor mij hoort de kader bij de foto, en als deze voor mij storend is dan is dat aan U om hier de juist conclusies uit te trekken.Ofwel trekt ge U niets aan van mijn mening of kijk je eens met andere ogen naar Uw foto.
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
zie het positief, jij krijgt tenminste nog kritiek ! !
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonmanBekijk bericht
Voor mij hoort de kader bij de foto, en als deze voor mij storend is dan is dat aan U om hier de juist conclusies uit te trekken.Ofwel trekt ge U niets aan van mijn mening of kijk je eens met andere ogen naar Uw foto.
Comment