Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Suzuki

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Suzuki

Ik heb vandaag een foto voor een collega gemaakt, ik hoop dat hij hem mooi vind.

Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Re: Suzuki

Dan hoop ik voor U dat hij van die storende kader houwt.
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
      Dan hoop ik voor U dat hij van die storende kader houwt.
      Expositieforum voor foto’s met transportmiddelen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten

Ik had graag mijn foto beoordeeld gezien!! niet mijn kadertje, (dit is persoonlijke smaak)
      Mijn Fanpagina
      Mijn website
      Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

Een motor in sprankelende kleuren en lekker scherp.
        Heb je Orton op de achtergrond losgelaten?

Ik heb alleen moeite met het decor. De natuur is allesbehalve de biotoop van dit beest.

Hier heeft ooit een foto gestaan van een motor, geparkeerd op een havenkade; machines en kranen op de achtergrond.
        Dat vond ik beter passen bij zo'n "stalen ros".

Maar ja ... wie ben ik?
        Last edited by Jos Vanhengel; 11 september 2008, 15:13.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dare2fly Bekijk bericht
          Expositieforum voor foto’s met transportmiddelen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten

Ik had graag mijn foto beoordeeld gezien!! niet mijn kadertje, (dit is persoonlijke smaak)
          voor beoordelingen had je hem beter even in beoordeling transport gezet
          motor staat er heel mooi op
          maar had liever een ander achtergrond gezien
          mvg
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Heb je Norton op de achtergrond losgelaten?
            op een foto over motoren is dat wel erg toepasselijk.... Met Norton op de voorgrond misschien nóg mooier

-een liefhebber van oud engels ijzer.....
            http://www.effieweg.tk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mingh Bekijk bericht
              op een foto over motoren is dat wel erg toepasselijk.... Met Norton op de voorgrond misschien nóg mooier
              -een liefhebber van oud engels ijzer.....
              Ik had het eigenlijk over het bewerken van de achtergrond met Orton.
              Foutje van de administratie.
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Ik heb alleen moeite met het decor. De natuur is allesbehalve de biotoop van dit beest.

Hier heeft ooit een foto gestaan van een motor, geparkeerd op een havenkade; machines en kranen op de achtergrond.
                Dat vond ik beter passen bij zo'n "stalen ros".
                Ik heb een beetje dezelfde mening. Dit beestje zou beter tot zijn recht komen in zijn natuurlijke habitat.
                Niet dat het persé een industriële achtergrond moet zijn; een stukje groen kan gerust een controversiële setting zijn. Maar dit vind ik gewoon te druk.
                Oké, de motor zelf staat er misschien wel goed op; maar alles zinkt wat weg nu...

Grtz,
                Palladio
                Last edited by Palladio; 11 september 2008, 23:36. Reden: typo
                You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

vraag me wel af, of de kleuren reëel zijn, het frame en de velgen lijken me wat te blauw.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    vraag me wel af, of de kleuren reëel zijn, het frame en de velgen lijken me wat te blauw.
                    grt,bouk.
                    Dat is een witbalansprobleem, de motor staat in de schaduw, en de achtergrond wordt belicht door de zon. De camera heeft de witbalans van de achtergrond juist gezet, en daardoor is de motor te blauw. Verschillende soorten licht in één foto, het is bijna onmogelijk om er een perfecte foto van te maken.

Ik vind ook de achtergrond (en ondergrond) zeker niet passend bij dit type motor, het is een baanmotor, die hoort niet thuis op zandweggetjes.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Voor mij hoort de kader bij de foto, en als deze voor mij storend is dan is dat aan U om hier de juist conclusies uit te trekken.Ofwel trekt ge U niets aan van mijn mening of kijk je eens met andere ogen naar Uw foto.
                      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                      www.cromagnonman.be

Comment

zie het positief, jij krijgt tenminste nog kritiek ! !

Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
                        Voor mij hoort de kader bij de foto, en als deze voor mij storend is dan is dat aan U om hier de juist conclusies uit te trekken.Ofwel trekt ge U niets aan van mijn mening of kijk je eens met andere ogen naar Uw foto.

Comment

Working...
                        X