Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Prachtig vind ik, alleen bij de tweede is het geel ietsje te fel denk ik?
Compos zijn goed en de kleuren zien er voor de rest ook heel goed uit..
Naar uw posts te zien heb jij meer HDR dan iets anders zeker
Drie mooie plaatjes hoor, ook voor mij valt je schaduw erg op bij de tweede.
Het is eigenlijk niet een Carrière hoor, dit is het toekomstige terrein en breekwerf van de firma Croes, dit even terzijde.
Canon 40 D/EF-S 17-85 mm IS USM/ zonnekap/ EF 70-200 mm f/4 L IS USM/ circ.pol.filter BW/opzetflits 430 EX/ omnibounce.
2de vind ik de max Maar ik zou mezelf er proberen uitshoppen ( onderaan ), dan is ie af . . .
Greetz,
Den Door.
yep bedankt voor de info maar als je heel goe kijkt is het niet mijne schaduw het is de schaduw van een klein struikje onkruid of zo iets deze foto is gemaakt met timer op en op statief speciaal op gelet dat ik niet (mijn schaduw ) in beeld kwam
mvg rohnny
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment