Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oeps ......effe wachten !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oeps ......effe wachten !



    voor iedereen die naar int. airshows gaat, een vraagje ... wie is er van plan om naar de AXALP Power Demo 08 in Zwitserland te gaan ?

  • #2
    Re: Oeps ......effe wachten !

    Oorspronkelijk geplaatst door es124 Bekijk bericht
    voor iedereen die naar int. airshows gaat, een vraagje ... wie is er van plan om naar de AXALP Power Demo 08 in Zwitserland te gaan ?

    Heb dat vorig jaar gedaan/willen doen. Ik ben aan de klim begonnen maar heb hem nooit afgemaakt. Het begon al bij het naarboven rijden. We mochten nog niet eens tot op de maximum hoogte rijden waardoor we nog een extra stukje te voet moesten doen, om en bij de 3 uur stijl klimmen. Ik ben dus niet van de dunste en niet van de sportiefste en heb het dus maar voor bekeken gehouden (en geloof me zoiets stijl had ik nooit verwacht), en mezelf naar Meiringen AB begeven waar nogal wat activiteit was. Ik ben in de regio Brienz verbleven waar het mooi was, lekker van eten en men kon er mooie wandelingen maken (lees: niet stijl lol) en ben in totaal twee dagen te Meiringen geweest en de laatste dag te Payerne wat wel een stuk uit de richting is. Verder ben ik met de trein naar Interlaken geweest om te paragliden en ben met het treintje een berg opgereden. Maar dat interesseert jouw natuurlijk niet want jij gaat voor flares en Hornets tussen de bergen

    Als je wat foto's wil bekijken klik je in mijn onderschrift maar bij die vliegtuigen en blader maar een paar bladzijden terug, daar vind je wat Axalp shots (wel vanop de grond welteverstaan ).


    Have fun @ Switzerland!

    Comment


    • #3
      Re: Oeps ......effe wachten !

      Hallo Steven,

      ik begrijp je kompleet, ik ben verleden ook geweest !!
      zaterdag tot boven geweest ( ook ong. 3 h. )
      we waren inderdaad bijna dood !!
      als we daar aangekomen waren ( ik en mijn lief vrouwtje ) is de demo voor de helft ingekort wegens het slechte weer , dus wij weer naar beneden gelopen ( gestrompeld ) .
      de volgende dag zag ik het ook niet meer zitten, en zijn we tot aan het eindstation van de liften gegaan ( natuurlijk per lift ) en hebben we daar genoten van het spectakel. ( dat toen wel doorging )

      ik weet nu ook dat je je er enorm moet op voorbereiden ( liefst met wandelstokken ), maar ik denk het wel aan te kunnen dit jaar .
      ( als ik al die oude mannen en vrouwen van rond de 70 a 80 jaar daar zag omhoog klauteren, moet het mij toch ook lukken )
      het moet me dit jaar lukken, want het is een spectakel dat je maar eens in het jaar ziet ( als het doorgaat ) , geen enkele andere airshow kan er tegen op.. wel is het spijtig dat het zo kort is ( 1 h. )
      groeten,
      es

      Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
      Heb dat vorig jaar gedaan/willen doen. Ik ben aan de klim begonnen maar heb hem nooit afgemaakt. Het begon al bij het naarboven rijden. We mochten nog niet eens tot op de maximum hoogte rijden waardoor we nog een extra stukje te voet moesten doen, om en bij de 3 uur stijl klimmen. Ik ben dus niet van de dunste en niet van de sportiefste en heb het dus maar voor bekeken gehouden (en geloof me zoiets stijl had ik nooit verwacht), en mezelf naar Meiringen AB begeven waar nogal wat activiteit was. Ik ben in de regio Brienz verbleven waar het mooi was, lekker van eten en men kon er mooie wandelingen maken (lees: niet stijl lol) en ben in totaal twee dagen te Meiringen geweest en de laatste dag te Payerne wat wel een stuk uit de richting is. Verder ben ik met de trein naar Interlaken geweest om te paragliden en ben met het treintje een berg opgereden. Maar dat interesseert jouw natuurlijk niet want jij gaat voor flares en Hornets tussen de bergen

      Als je wat foto's wil bekijken klik je in mijn onderschrift maar bij die vliegtuigen en blader maar een paar bladzijden terug, daar vind je wat Axalp shots (wel vanop de grond welteverstaan ).


      Have fun @ Switzerland!
      Last edited by es124; 2 september 2008, 20:53.

      Comment

      Working...
      X