Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Santa Fé

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hyundai Santa Fé

Gisteren nog eens gaan spelen met mijn "zuignappensysteem".
    Ik moet dus dringend eens op zoek naar een grote open plaats hier in de buurt want als het geen fietsers zijn die passeren dan zijn het wandelaars (en die kunne vies kijken zenne) traktors of buren die het maar raar vinden.
    Normaal duw je de auto verder maar die kolos is te zwaar en dan heb ik mijn vrouw maar achter het stuur gezet om het gevaarte in beweging te brengen.
    ND filterkes zijn ook onmisbaar heb ik ondervonden want als de zon dan eens komt piepen is het uit met de lol en zijn uitbranders onvermijdelijk.

ooit ... .

Re: Hyundai Santa Fé

Mooie foto's!

Voor mij nr 1 en 3, nr 2 zegt me niet zoveel.

Bij de laatste vind ik het huis achter de auto eigenlijk ook een beetje storend.

:P
    Groetjes

CANON EOS 450D + 18-55 IS + 55-250IS + Speedlite 420Ex + RC1

Comment

geen mooie opnamen van een mooie auto.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nr 1 is voor mij de mooiste

Comment

heb je deze in raw getrokken ? Dan kan je misschien de raw nog onderbelichten met enkele stops, er is zeker iets te doen met de foto's, de snelheid zit er goed in.

Heb ook even je zuignapsysteem bekeken ... nog nooit last gehad met de kringen die zo'n zuignappen achterlaten ? Je ziet ze misschien niet direct op een lichte kleur, maar op een zwarte wagen zoals deze Hyundai zullen ze zeker kringen achterlaten ...

Als ik zoiets op een Lambo moet zetten denk ik dat ik problemen ga krijgen

Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Achteraf pas gezien dat ik niet in RAW heb getrokken ... Spijtig. Het toestel hangt ook ondersteboven aan da spel dus ik sta daar echt te knoeien.
            Kringen, euhm, nog niet echt naar gekeken. Ik zal het straks laten weten als ik nog eens bij mijn schoonouders langs ga .
            Groter probleem is de dikte van de huidige karosserieplaten want bij onze Scenic plooit het halve dak mee als ik da spel er aan hang.
            Toch mercie van de aandacht te trekken op die kringen want er staat nog een audi TT te wachten en het is ... ne zwarte !

Dixie
            ooit ... .

Comment

Ik had anders mijn Santa Fe ook wel eens ter beschikking kunnen stellen, kleur is Black Pearl ( speciaal soort zwart )
              De laatste foto vind ik de best geslaagde.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

mijn eerste post op dit forum

kan je wat meer info over dat 'zuignappensysteem' geven?

Ik ben al lang op zoek naar informatie om een car rig zelf te maken, of eventueel te kopen indien de prijs meevalt, het grootste probleem zijn de zuignappen zelf...ik heb van die ruitenheffers gekocht, maar die zuigen zich niet vast op carosseriepanelen.

Hoe hard moet je rijden voor dit effect te verkrijgen?

En om ontopic te blijven, die eerste vind ik het meest geslaagd

Comment

Derde is er een voor in de boekskes
                  Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                  www.cromagnonman.be

Comment

Working...
                  X